Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:01:44 GMT

اولین بازی کریم باقری با لباس پرسپولیس(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۶۰۱

کریم باقری در سال 1375 به عنوان ستاره و جوان اول فوتبال ایران با یک قرارداد گرانقیمت به پرسپولیس پیوست.

به گزارش" ورزش سه " در سال 74 کریم باقری ستاره جوان فوتبال ایران بود . او  در تیم کشاورز که سیروس قایقران مربی و بازیکنش بود بازی های درخشانی انجام داد و همزمان در تیم امید و تیم ملی بازی می کرد.


در اردیبهشت سال 1375 عاقبت این پرسپولیس بود که توانست با یک قرارداد خوب او را به عنوان یکی از گرانترین انتقالات فوتبال باشگاهی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ قرارداد باقری آنطور که آنروزها گفته می شد چیزی در حدود شش میلیون تومان بود که مبلغ زیادی در نقل و انتقالات فوتبال ایران به حساب می آمد.


او به یکی از پرستاره ترین تیم  های پرسپولیس  پیوست که هدایت آن برعهده حمید درخشان بود. با این وجود کریم آنقدر اعتماد به نفس و تجربه داشت که بتواند در تیمی که دایی، عابدزاده، شاهرودی، فرشاد پیوس، افشین پیروانی و مهدی مهدوی کیا را در اختیار داشت یکی از مهره های کیلدی و ثابت و شاید شاه کلید تیم باشد.


کریم باقری بعد از پیوستن به پرسپولیس اولین بازی اش را در دی  ماه سال 75 و در هفته اول لیگ آزادگان برابر تیم بهمن کرج انجام داد. مسابقه ای که با نتیجه دو بر یک به نفع تیم بهمن به پایان رسید. با این وجود پرسپولیس در آن سال با وجود ستاره های بزرگی که در اختیار داشت توانست به مقام قهرمانی در رقابت ها برسد.


در اولین بازی کریم باقری برای پرسپولیس این تیم ترکیبی پرستاره متشکل از احمدرضا عابدزاده، بهروز رهبری فر، افشین پیروانی، داوود محبوب، نعیم سعداوی، مهدی مهدوی کیا، رضا شاهرودی، مجید نامجو مطلق،علی دایی و فرشاد پیوس  بود.

 

کریم باقری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس تهران کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما ۵ بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار لی‌اولیورا شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، برنامه داشتیم که حمله کنیم و گل بزنیم و شانس‌هایی هم داشتیم اما به جایی نرسید.

وی افزود: در بازی‌های بزرگ سخت است که به آن چیزی که می‌خواهید برسید؛ ما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم و برای خودمان بازی کردیم. شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما پنج بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و با روش‌های مختلف می‌توان بازی کرد. در جریان مسابقه توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما در دادن پاس آخر و جزئیات نتوانستیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. هرچند در شش بازی اخیر نسبت به پنج بازی قبل‌تر شانس بیشتری داشتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم. همچون هواداران‌مان ناراحت هستیم زیرا می‌توانستیم با برد به صدر جدول برسیم. هواداران می‌دانند که بازیکنان همه تلاش کردند و هر زحمتی که نیاز بود در زمین گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند.

اوسمار اولیورا خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده است و با سفرها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آن‌طور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود. نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی‌مان را می‌سنجیم. می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: در بازی بعدی با نساجی باید روی نقاط قوت و ضعف آن‌ها کار کنیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

کد خبر 749901

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم