Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:09:15 GMT

عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۶۷۴

عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است

یوسف عبدالله‌زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا آذربایجان شرقی، همه قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک رمضان به‌ خصوص زولبیا و بامیه در واحد صنفی خود هستند و تامین آن از واحدهای دیگر ممنوع است.
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده‌اش به مراجع قضایی برای برخورد قانونی ارجاع داده می شود و اتحادیه صنف قنادان ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان را نیز اولویت خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه صنف قنادان کلان‌شهر تبریز گفت: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیهف مجاز به فروش زولبیا و بامیه به‌صورت بسته‌بندی هستند و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله‌ای در مغازه خودداری کنند.
عبدالله‌زاده، با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضدعفونی روزانه واحدهای صنفی قنادی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده فروش بامیه و زولبیا در نزدیکی واحد صنفی آنها، مراتب را با شماره ۱۹۰ فوریت‌های بهداشتی در جریان بگذارند تا به جمع‌آوری و پلمپ آن اقدام شود.
وی اضافه کرد: شهروندان هم در صورت مشاهده عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت‌های بالا و بدون بسته‌بندی به‌ صورت فله‌ای ، موضوع را به شماره ٣٥٢٣٩٦٩٥ -۴۱ (اتحادیه) و شماره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان (۱۲۴) اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در ماه رمضان ۲۴ هزار تومان و درجه دو ۲۲ هزار تومان اعلام شده است.

هم اکنون حدود یکهزار و ۱۵۰ واحد قنادی در تبریز فعالیت می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت حقوق کلان شهر ماه رمضان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زولبیا و بامیه واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است