Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:49:36 GMT

رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شهرستان بستان‌آباد شروع شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۷۲۱

رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شهرستان بستان‌آباد شروع شد

سرهنگ حسن امینی در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش در سه مرحله به همت خیرین شهرستان بستان آباد برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله اول این رزمایش یک هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی با هزینه افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امینی ادامه داد: قرار است در این سه مرحله بیش از پنج هزار بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان توسط مردم و فرماندهان پایگاه های مقاومت و محلات صورت گرفته است، افزود: توزیع این بسته ها کاملا محرمانه خواهد بود.

شهرستان بستان آباد با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده مواد غذایی شهرستان رزمایش بستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز