Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:48:30 GMT

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۱۷۲۵

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت سیستمی در بازه زمانی اول اردیبشهت تا ۱۵ خرداد است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: داشتن حداقل دو سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور ۱۳۹۹، نداشتن تعهد خاص در محل کنونی اشتغال و اعلام عدم نیاز منطقه مبدأ و نیازمندی منطقه مقصد از جمله شرایط مهمی هست که متقاضیان انتقالی باید دارا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید یادآور شد: مدت زمان خدمت به صورت حق التدریس، زمان خدمت سربازی، سابقه کار در ادارت خارج از آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی و ایام تحصیل در مراکز تربیت معلم و تربیت دبیر و دانشگاه برای انتقال جز سابقه خدمت ۲ ساله به حساب نمی‌آید.

دانش فر با بیان اینکه متقاضیان انتقال باید قبل از ثبت درخواست انتقال خود، کلیه جوانب امر را به دقت بسنجند تصریح کرد: پذیرش انصراف از انتقال برون استانی بعد از اعلام نتایج به هیچ وجه مجاز نیست؛ به جز در مواردی خیلی ضروری که کمیسیون نقل و انتقال اداره کل آموزش و پرورش استان‌های مبدأ و مقصد تا قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تشخیص دهند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر تغییر مقصد پس از تأیید انتقال را غیرممکن ذکر نمود و عنوان داشت: عدم مراجعه افراد انتقال یافته به مناطق تعیین شده پس از اعلام نتیجه، غیبت تلقی می‌شود.

وی در مورد شرایط انتقال مدیران و معاونین واحدهای آموزشی و پرورشی و نیروهای اداری متقاضی انتقال آموزشی، هم گفت: نیروهای اداری، مدیران و معاونین باید در رشته تدریس اصلی خود اقدام به ثبت درخواست انتقال کنند.

دانش فر موارد استثناهای انتقال برون استانی آموزش و پرورش را همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجعه ذیصلاح و زوج‌های فرهنگی به محل خدمت همسر با حداقل ۳ سال خدمت دانست.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: مجموع نیروهای انتقالی سال تحصیلی گذشته بیش از ۶۴۲ نفر بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۰۳ نفر درون استانی، تعداد ۱۷۵ نفر به استان وارد شده و تعداد ۱۶۴ نفر از استان به استان‌های دیگر انتقال یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان اداره کل آموزش و پرورش استان استان بوشهر اشتغال سربازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان