Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ حسن پاشا  رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی گفت: به منظور ایجاد فضای امن و آسایش برای امت روزه‌دار و جلوگیری از برخی هنجارشکنی در قالب تظاهر به روزه خواری، اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اقدامات پیشگیرانه را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت کسب و کار‌های پُر ریسک و پُر خطر از قبیل مراکز اقامتی و پذیرایی به جز مراکز تهیه غذای بیرون بر تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در صورت عدول از مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ پاشا در ادامه در خصوص فعالیت استخر‌ها و مراکز ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی اماکن ورزشی و استخر‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

او افزود: در صورت اتخاذ تصمیم جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر مجاز بودن بازگشایی و شروع به فعالیت مراکز پذیرایی از قبیل رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی و غیره، (ارائه خدمات به صورت حقیقی و مجازی)، فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعات روزه داری (از اذان صبح تا اذان مغرب)، صرفاً برای عرضه غذای سرد و به صورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) تا اذان صبح مجاز بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان رفتار خواهد شد.

او در مورد ارائه سرویس خدمات برای مسافرین در داخل شهرها، واحد‌های غذاخوری مستقر در هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین ترمینال‌ها، راه آهن و فرودگاه،گفت: اجازه فعالیت و پذیرایی با رعایت شئونات و حفظ حرمت این ماه و موارد ابلاغی اعم از استتار کامل محل و ارائه خدمات صرفاً به مسافران، خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی گفت: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی با آن تعدادی از افراد که قصد هنجارشکنی داشته و در صدد آلوده کردن جامعه صنفی باشند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روزه خواری در واحد صنفی، ضمن معرفی فرد خاطی به مقام قضایی، نسبت به تعطیلی و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: هرگونه نشر آگهی یا انتشار مطالب منفی درباره نامزد‌های انتخاباتی و گروه‌های سیاسی در رسانه‌های همگانی و شبکه‌های اجتماعی ممنوع است و در صورت مشاهده، افراد متخلف تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
سرهنگ کارآگاه علی حسینی افزود: از آنجا که برابر قانون، پلیس فتا ناظر به اجرای ماده ۷۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به موجب این ماده قانونی درج یا نشر محتوا‌هایی علیه نامزد‌های انتخاباتی، احزاب و گروهک‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزد‌ها توسط رسانه‌های همگانی شامل ابزار‌های چاپی، الکترونیکی یا دیجیتال یا تمام شبکه‌های رسانه‌ای که محتوای نوشتاری، شنیداری، دیداری یا تلفیقی از آنها در معرفی یا قابل دسترسی برای عموم مردم است، ممنوع و جرم انگاری شده است.
او با اشاره به اینکه سرعت انتشار و بازنشر شایعات و اخبار جعلی پیرامون انتخابات در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربران بدون آگاهی از صحت و سقم مطلب آن‌ها را انتشار دهند، گفت: انتشار محتوای مجرمانه نیز برابر قانون جرم است.
وی از کاربران خواست قبل از انتشار یا بازنشر یک خبر پیرامون هر کاندیدای انتخاباتی از درستی و صحت آن مطمئن شوند و برای این کار رجوع به رسانه‌های رسمی حداقل کاری است که کاربران باید انجام دهند.
پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای سایبری هر گونه محتوای مجرمانه در خصوص انتخابات را بلافاصله احصا و ضمن تشکیل پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.
او از نامزد‌های انتخاباتی خواست که به حامیان و ستاد‌های انتخاباتی خود در خصوص انتشار شایعات و اخبار جعلی پیرامون دیگر نامزد‌ها گوشزد کرده و قوانین تبلیغات در فضای مجازی را رعایت کنند.
کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است. کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات