Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از شیوع کرونا و اقدام عوامل سازنده فیلم سینمایی «خروج» مبنی بر اکران آنلاین این فیلم، بسیاری از کارگردانان سینما راه ابراهیم‌ حاتمی‌کیا را پیش گرفته و درصدد اکران آنلاین آثارشان هستند، فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی یکی از همان دسته آثار است. تاریخ انتشار: 11:41 - 06 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۱۶۲

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام ساسان سالور تهیه کننده فیلم سینمایی «هایلایت»، این فیلم فیلم قرار است که به عنوان یکی دیگر از نمایندگان سینمای ایران در چرخه تازه اکران آنلاین قرار گیرد، هایلایت به کارگردانی «اصغر نعیمی» نخستین بار در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم چهارمین تجربه اصغر نعیمی در مقام کارگردان است. وی پیش از این «بی وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه های موازی» را در کارنامه کارگردانی خود می بیند. نعیمی پیش از حضور در سینما به عنوان کارگردان ۶ بار به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.

پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، لیلی فرهاد پور، شیوا طاهری، یزدان فتوحی و جمشید هاشم پور از جمله بازیگرانی هستند که در هایلایت به ایفای نقش پرداخته اند. 

فیلم از ابتدا با یک ایده خوب شروع می شود اما همه چیز در حد همان ایده باقی مانده و بهتر اینکه ایده به شدت در فیلمنامه ای سطحی و بدون منطق از بین می رود. شخصیت بر اثر همان تصادف انگار تصادفاً در فیلم ظاهر می شوند و هیچکدام از آنها پیش زمینه و بیوگرافی خاصی از گذشته خود ندارد و بر همین اساس بازیگران هم در همان حد محدود اثر ظاهر می شوند.

هایلایت اما در گروه بازیگری نیز مشکلات فراوانی را دارد و باید گروه بازیگران زن این اثر را یکی از بدترین چیدمان های جشنواره فیلم فجر امسال دانست. بازیگران زن فیلم هایلایت نه تنها شخصیت ها را درک نکرده اند بلکه در برخورد با ابتدایی ترین تکنیک های بازیگرای نیز خام پیش می روند.

در این میان بازی نسبتاً خوب جمشید هاشم پور به هدر رفته و پژمان بازغی هم تلاش چندانی برای نقش انجام نمی دهد. شاید دلیل اصلی عدم تلاش بازغی را باید ظرفیت بسیار محدود فیلمنامه دانست.

فیلمنامه هایلایت بر پایه هنجاری مهم شکل گرفته اما به علت ضعف و نقاط کمرنگ تعلیق بیش از ایحاد همذات پنداری کاملاً تصنعی شده و به زور برخی دیالوگ ها را در دهان بازیگر قرار میدهد. هایلایت به اذعان بسیاری از منتقدین ضعیف ترین فیلم جشنواره فیلم فجر بود و باید دید آیا نعیمی می تواند با تدوین مجدد اتفاق نسبتاً مثبتی را در فیلم ارائه کند.

سایر عوامل این فیلم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: مسعودعربی، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، برنامه ریز: شیدا یوسفی، دستیار اول: سعید غلامی، دستیار دوم: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: سارا عبدالهی، عکاس: المیرا مقدم، فیلمبردار پشت صحنه: پیمان گرزم، دستیار اول: حجت رخ افروز، نورپرداز: حامد اوتادی، تراولینگ: پرنسس بت بجان، دستیاران نور: احمد قلیخانی، علیرضا ایزدی، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدا: محمد قاری زاده، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، دستیار اول صحنه: میلاد آجودانی، دستیار صحنه: آیدا زکایی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما فیلم هایلایت اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899396

دیگر خبرها

  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟