Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@08:21:35 GMT

ماهواره نور بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی وارد فضا شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۲۰۷۳

ماهواره نور بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی وارد فضا شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، 50 کانون معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: بار دیگر همزمان با سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حکیمانه و با برکت حضرت امام خمینی (ره)، شاهد خروش فرزندان ملت ایران، اولین خبر خوش سال 1399 و آغازی درخشان برای ماه مبارک رمضان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند دهه پیش بود که ایران اسلامی با گذر از تنگناهای سخت و آزمون‌های دشوار از جمله هشت سال دفاع مقدس، خود را وارد عرصه های جدید از قدرت و اقتدار کرد؛ آن زمان حتی کشورها حاضر به فروش ابتدایی‌ترین ادوات به ایران نبودند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این بیانیه عنوان کردند: اکنون با به ثمر رسیدن تلاش دانشمندان، نخبگان و فررندان این سرزمین؛ پس از اثبات اقتدار در مجموعه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، این بار و باز هم با وجود تحریم‌های آمریکا و بدون اتکا به هیچ ابرقدرت نمایی، «نور» به فضا رسید و سروقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند در مقابل حیرت جهانیان، با روشن کردن نور امید، اولین ماهواره نظامی کشورمان را در مدار قرار دهند. اکنون فضا برای ما تماشایی شده است. باید به جای آنکه به دنبال اغیار باشیم و مجبور به امتیاز دادن شویم، نتیجه اعتماد به جوانان و یاعلی گفتن را از ایشان بیاموزیم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بدانیم که کار برای خدا نتیجه‌اش پیشرفت، عزت و سربلندی خواهد بود. کانون‌های معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور این دستاورد بزرگ ملّی و تحول نوین در عرصه فضایی کشور را محضر رهبر معظّم انقلاب (مدّظله العالی) و ملّت سربلند ایران اسلامی تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشمندان عرصه‌های علمی و نظامی خواستار تداوم این راه باشکوه هستیم. در پایان یاد تمامی شهیدان راه حق از ابتدا تاکنون، بالاخص شهیدان والامقام حسن تهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

انتهای پیام/

300 / 320 ماهواره نور دانشگاه آزاد اسلامی اولین ماهواره نظامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ماهواره نور دانشگاه آزاد اسلامی اولین ماهواره نظامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر