Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@23:17:04 GMT

بازگشت سروش صحت با «کتاب‌باز» ویژه رمضان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۲۴۴۶

بازگشت سروش صحت با «کتاب‌باز» ویژه رمضان

پخش ویژه‌برنامه رمضانی «کتاب باز» با اجرای سروش صحت از امشب ۶ اردیبهشت ماه همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، «کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت از امشب یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه، روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کتاب‌باز» طبق روال گذشته میزبان هنرمندان، شاعران، ورزشکاران و چهره‌های معتبر حوزه‌های مختلف خواهد بود.

پیام دهکردی مهمان اولین قسمت این برنامه تلویزیونی است. همچنین این بازیگر و کارگردان هر شب روایت‌هایی از «عارفه لک» را می‌خواند.

با توجه به تغییری که ویروس کرونا در سبک زندگی امروز بوجود آورده است، برنامه «کتاب‌باز» هر شب یک بسته پیشنهادی فرهنگی متناسب ایام به مخاطبان معرفی خواهد کرد.

برنامه «کتاب باز» از سال ۹۵ تاکنون در ۴ فصل به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان روی آنتن رفته است. فصل پنجم این برنامه پس از ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در ماه‌های آینده تولید و پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» در ساعات ۴، ۹ و ۱۳ بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سروش صحت ماه مبارک رمضان برنامه کتاب باز کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت