Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:16:01 GMT

کارگاه تولید ماسک در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۲۰۷

کارگاه تولید ماسک در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی شد

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب روز شنبه در حاشیه بازدید از این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه به منظور اشتغالزایی بانوان و همچنین تامین ماسک موردنیاز مردم نیازمند محله های حاشیه نشین کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی اظهارداشت: در این کارگاه روزانه سه هزار عدد ماسک زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تولید می شود و ۱۸ خانم به صورت مستقیم در امر دوخت و بسته بندی ماسک اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول گروه تبلیغی الامام المنتظر (عج) استان کرمانشاه گفت: مواد اولیه تهیه ماسک این کارگاه توسط خیران و افراد نیکوکار تهیه می شود.

فاطمی نسب، همچنین از دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی را که متشکل از روحانیون و افراد خیر است در امر کمک رسانی و خدمات رسانی با توجه به بحران بیماری ویروسی کرونا بیان کرد.

 او اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات و معابر مختلف، توزیع بسته های موادغذایی و مشارکت در اجرای طرح مواسات و همدلی و رفتار کمک مومنانه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در یاری رساندن به نیازمندان از اقدام های گروه تبلیغی الام المنتظر(عج) است.

وی گفت: رزمایش عمومی خدمات رسانی در استان کرمانشاه با همکاری خیران نیکوکار و مردم درکنار خدمات رسانی به مردم در شرایط کرونایی از اواخر اسفند ماه سال۹۸ اجرایی شده است ودر این میان بحث اشتغالزایی نیز دنبال می شود.

 وی افزود: علاوه بر شهر کرمانشاه در دیگر نقاط استان کرمانشاه نیز این رزمایش برگزار می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خدمات رسانی خدمات رسانی به مردم دانشگاه علوم پزشکی استان رهبر معظم انقلاب ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)