Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:57:44 GMT

ارتباطات تصویری، جایگزین مراودات حضوری شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۲۷۰

ارتباطات تصویری، جایگزین مراودات حضوری شد

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان‌ها با بیان این نکته که حافظان سلامت کشور در دو ماهه گذشته تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه‌ای را در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و بازگرداندن سلامت به جامعه انجام داده اند، گفت:: جا دارد قدردانی ویژه‌ای از کادر درمانی کشور بعمل آوریم و مهم‌ترین اقدام ما در راستای ارج نهادن به تلاش ستاینده این جهادگران عرصه بهداشت، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسینی کناروئی افزود: شعب بانک ایران زمین در تمامی استان‌ها در حال حاضر پروتکل‌های وزارت بهداشت و نهاد‌های بهداشتی را در نحوه ارائه خدمات رعایت می‌کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در شعب استانی بانک ایران زمین گفت: ما ملزومات بهداشتی را برای همکاران خود تهیه و آموزش‌های لازم از طریق برگزاری جلسات متعدد ویدئو کنفرانس به کلیه مناطق ارائه شده و هم چنین جهت دلجویی و احوال پرسی با همکارانی که تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته نسبت به برقراری تماس تلفنی با ایشان و شعب و مدیریت‌های مناطقی که بیشترین آمار شیوع ویروس را داشته، اقدام کرده ایم و تمام تلاش خود را بکار بسته تا ارتباطات حضوری با مشتریان را به ارتباطات مجازی و غیر حضوری از طریق فضای آنلاین تبدیل کنیم.

حسینی کناروئی همچنین با اشاره به پراکندگی شعب بانک ایران زمین در تمامی کشور گفت: خوشبختانه از مدت‌ها قبل از روش‌های مختلف خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان معرفی و آموزش‌های مختلف در این خصوص صورت پذیرفته به طوری‌که حدود ۹۷ درصد تراکنش‌های ما در حال حاضر به این صورت انجام می‌شود، اما با این وجود به مشتریان به صورت مستمر اطلاع رسانی می‌شود که تا حد امکان کلیه فعالیت‌های خود را در قالب بانکداری الکترونیک انجام داده و در راستای حفظ سلامت خود و جامعه به شعب بانک مراجعه نکنند.

در پایان وی ضمن آروزی سلامتی برای کلیه همکاران و خانواده محترمشان، از همکاران صف به عنوان خط مقدم ارائه خدمات که بیشترین تلاش را در شرایط حساس فعلی دارند، تقدیر و تشکر کرد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در استان قم با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت آنلاین از شهر قم و جمعی دیگر از معاونان و مدیران برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از شنیدن گزارش میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکار‌ها در استان قم با اشاره به اهمیت این پروژه در استان قم، گفت: این شهر از نخستین فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در کشور بوده است و با افتتاح پروژه فیبر نوری در قم امیدواریم این استان مانند گذشته پیشتاز اقتصاد دیجیتال و حوزه تولید محتوای دیجیتال شود.

وزیر ارتباطات در این جلسه خطاب به رئیس هیات مدیره شرکت شاتل (مجری فیبر نوری استان قم) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه‌ها در این استان تا سفر رییس جمهوری، هر چه سریعتر کل استان قم را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبه‌ای قانونی که در بودجه امسال برای تسهیل در اجرای این پروژه آمده است، افزود: این مصوبه برای اجرای سریع این پروژه بسیار کارگشاست و اپراتور‌های فعال در پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکار‌ها با استفاده از ظرفیت این مصوبه می‌توانند در سال جاری بخش بسیاری از این پروژه را به سرانجام برسانند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از شهر قم به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۷ شهر استان قم ۶ شهر به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است، افزود: اجرای پروژه بین شهری در این شهر‌ها نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

لاجوردی با اشاره به اینکه در شهر قم نیز نیاز به حدود ۳۰۰ کیلومتر حفاری داریم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر با شعاع ۱۰۰ متری منازل و کسب وکار‌ها انجام شده و با افزایش دستگاه‌ها و تیم‌های جدید باقی مانده نیز در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه