Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، دکتر ایرج حریرچی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، گفت: در حال حاضر نسبت به زمان اوج کرونا در کشور، بیش از ۵۰ درصد موارد بستری و حدود ۷۰ درصد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور کاهش یافته است.

روند نزولی کرونا در اغلب استان‌های کشور

وی افزود: همچنین در اکثر استان‌های کشور خوشبختانه روند نزولی بیماری به صورت قابل توجهی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستاورد نتیجه اقدامات مناسب مردم، دولت و مجموعه نظام است. اما تاکید می‌کنم که در این شرایط که بازگشایی‌ها و کاهش فاصله گذاری اجتماعی به صورت تدریجی و هوشمند انجام می‌شود، هر گونه غفلتی می‌تواند عوارض جبران ناپذیر و شدیدی را در پی داشته باشد.

احتمال دو تا سه طغیان بیماری در دنیا طی یک سال آینده

حریرچی ادامه داد: به طور واضح می‌گویم که تا کشف دارو و واکسن بیماری، در اکثر کشورهای جهان حدود دو الی سه طغیان دیگر بیماری طی یک سال آینده در پیش رو خواهیم داشت. بنابراین هر گونه غفلت فردی می‌تواند هم خود فرد و هم خانواده وی را در معرض ابتلا، ابتلای شدید و مرگ و میر قرار دهد و تعدد غفلت‌های فردی ممکن است فجایع منطقه‌ای، ملی و جهانی را ایجاد کند.

وی افزود: به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم تا حد امکان به شعار در خانه بمانیم و پرهیز از ترددهای غیرضروری وفادار بمانند و این دستاوردهای عظیم را کماکان نگهداری کرده و ادامه دهند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شیوع کرونا در ایران آخرین اخبار کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد

محمد میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

او با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی‌تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری با بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، بیان کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد، تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استان‌های کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد