Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

از روز گذشته اخباری در استان مرکزی مبنی بر جعلی بودن مدارک نماینده منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس یادزهم به گوش می‌رسد که این اخبار تایید صلاحیت این نامزد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، روز گذشته خبری به نقل از معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی مبنی بر جعلی بودن مدارک تحصیلی نماینده منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم در فضای مجازی منتشر شد، که این اخبار تایید صلاحیت این نامزد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی روز گذشته در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بود: بنده از صحت جعلی بودن مدرک هیچ اطلاعی نداشته، ولی شورای نگهبان کشور به نقصی در پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پی برده است.

وی همچنین اعلام کرده بود: منتظر بررسی و نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور نسبت به پرونده منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستیم که این کار زمان بر است و هر چه وزارت کشور و شورای نگهبان تصمیم بگیرند، بدان عمل خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرده بود: در صورت تایید شورای نگهبان و وزارت کشور مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب تفرش، آشتیان و فراهان،  امکان برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش وجود دارد ولی منوط به نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور مبنی بر برگزاری دور دوم انتخابات است و این انتخابات دور دوم در پایان شهریور پس از بازگشایی مجلس به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز اعلام کرده است: هفته گذشته از سوی امور دانش آموختگان وزارت علوم نامه‌ای به فرمانداری تفرش مبنی بر نامعتبر بودن مدرک منتخب مردم شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فکس شد که رو نوشت این نامه به دفتر آقای حسینی، نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان ارسال شده است به همین خاطر با توجه به اینکه صحت انتخابات در استان مورد تایید قرار گرفته و مرجع رسیدگی به این موضوع شورای نگهبان کشور است، هیات نظارت استان متن نامه فوق را به شورای نگهبان کشور جهت بررسی و رسیدگی گزارش کرده و قرار است شورای نگهبان کشور نظر نهایی را طی هفته‌های آتی اعلام کند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: تا تایید و نظر نهایی شورای نگهبان نمی‌توان بصورت قطعی نامعتبر بودن مدرک تحصیلی منتخب مردم شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، شورای نگهبان کشور قرار است مجدد مدرک تحصیلی، فرد مورد نظر به همراه نامه ارسالی که به ظاهر از سوی امور دانشجویی وزارت علوم به دفتر فرمانداری تفرش ارسال شده است، مورد بررسی قرار دهد.

سینا کمال‌خانی منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم بود که حال باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان برای تایید یا رد وی بود.
 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس یازدهم نماینده تفرش شورای نگهبان کشور مجلس شورای اسلامی مدرک تحصیلی استان مرکزی وزارت کشور اعلام کرده نظر نهایی جعلی بودن بودن مدرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم