Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمهدی هاشمی از راه‌اندازی درگاه پذیرش درخواست تعویض و صدور سند مالکیت" به صورت پایلوت در شیراز خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در این درگاه و تحویل مدارک درخواستی نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به لزوم تهیه نقشه عرصه املاک به عنوان یکی از ملزومات فرایند تعویض سند دفترچه‌ای به کاداستری و دستورالعمل سازمانی در خصوص "برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک" پیش از این طی فراخوان در پورتال این اداره کل و اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری‌ها و نشریات استانی، نقشه برداران ذیصلاح اعلام شد برای این منظور به پورتال این اداره کل به آدرس اینترنتی http://fr.ssaa.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام جهت تهیه نقشه عرصه اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تکالیف قانونی ادارات ثبت اسناد و املاک ایجاب می‌کند که با اجرای بهینه قانون جامع حد نگار تثبیت و اعتبار بخشی به مالکیت‌های جامعه را فراهم کنیم.

هاشمی با بیان اینکه تلاش ما بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به اهداف مد نظر سازمانی در این زمینه است، افزود: در سال قبل با تمرکز بر اجرای هر چه مطلوب‌تر قانون جامع حد نگار تلاش خود را برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری معطوف کردیم و نتیجه آن صدور بالغ بر ۲۰۹ هزار سند مالکیت کاداستری جهت متقاضیان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک دفاتر اسناد رسمی قانون جامع حدنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم