Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه فرانس ۲۴ به صف طولانی آزمایش پادتن در آلمان اشاره کرد و نوشت: در حالی که مردم جهان  امیدوارند ممنوعیت قرنطینه برداشته شود، برخی از کارشناسان احتمال به اصطلاح «گذرنامه مصونیت» را مطرح کرده اند که به افرادی که در خون خود پادتن این بیماری را دارند اجازه می‌دهد به سر کار خود بازگردند.

در آلمان، ده‌ها هزار نفر اقدام به آزمایش کرده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشورهای دیگر، تلاش‌هایی درباره به اصطلاح سطح ایمنی در جمعیت در حال انجام است.

آندرو کومو فرماندار نیویورک هفته گذشته گفت، ایالت متبوعش آزمایش‌هایی را به «جدی‌ترین شیوه در کشور» آغاز می کند تا مشخص شود تاکنون چه تعداد از مردم این بیماری را گرفته اند.

در اقدامی عجولانه برای انجام آزمایش‌ها، سازمان ناظر این امر در آمریکا در تصمیمی عجیب به تولیدکنندگان کالاهای تجاری اجازه داد تا کیت‌های آزمایشی خود را بدون مجوز رسمی عرضه کنند.

اما برخی دیگر از کارشناسان از جمله کارشناسان سازمان جهانی بهداشت درباره دقت آزمایش‌های جدید هشدار داده‌اند.

یکی از ناشناخته ها درباره ویروس کرونا میزان ماندگاری مصونیت در برابر آن است؛ به این معنی که آزمایش‌های آنتی بادی مثبت نیز نمی توانند در بلندمدت معنی‌دار باشد.

یک سخنگوی زن سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر رعایت احتیاط در این زمینه گفت: بحث های زیادی درباره آزمایش آنتی بادی یا پادتن و تاثیر آن در مصونیت در مقابل ابتلای دوباره به کرونا مطرح است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه افزود: حتی اگر جواب آزمایش مثبت باشد ما نمی دانیم که نتیجه مثبت در بلندمدت ارتباطی با حفاظت در مقابل بیماری دارد و این ایمنی چقدر پایدار می ماند.

«ماتیاس اورث» عضو هیات مدیریه انجمن حرفه‌ای پزشکان آزمایشگاه در آلمان (BDL) اشتباه در آزمایش را یک مشکل بزرگ توصیف کرد و گفت: ممکن است نتیجه آزمایش افرادی که مبتلا به کووید-۱۹ هستند، منفی باشد. ویروس کرونا ممکن است به صورت ضعیف در بدن فرد باشد و باعث بیماری جدی نشود و نتیجه آزمایش را مثبت کند.

وی توضیح داد، آزمایش های دقیق‌تری در چند هفته آینده انجام خواهد شد اما هنوز زود است این نوید را برای بیماران داشته باشد که آنها برای همیشه مصون هستند.

گذشته از این، تحقیقاتی که از جمله هفته گذشته در مونیخ آغاز شد به دقت تحت نظر است. دانشمندان در این تحقیقات ۳ هزار خانوار را برای آزمایش پادتن انتخاب کردند.

در شهر هاینسبرگ آلمان، نخستین جایی که خوشه‌های اصلی آلودگی کشف شد تحقیقات مستقلی در حال انجام است. تاکنون محققان به این نتیجه رسیده اند که ۱۴ درصد از جمعیت این منطقه قبلا آلوده شده بودند.

در کنار تحقیقات، تعدادی از شرکت های داروسازی در آلمان، بازاریابی آزمایش پادتن را آغاز کرده اند که باید در آزمایشگاه بررسی شود.

طبق گزارش انجمن آزمایشگاه های پزشکی آلمان، تاکنون حدود ۷۰ هزار آزمایش در ۵۴ آزمایشگاه بررسی شده اند.

یک پزشک آلمانی که از اواسط ماه مارس (فروردین) آزمایش پادتن انجام داده است در این زمینه گفت: فکر می کنم انجام این آزمایش‌ها اهمیت دارد زیرا می توانیم بفهمیم آیا افراد ایمن هستند یا نه.

۲۰۲۳

منبع: France24 برچسب‌ها ویروس کرونا قاره اروپا آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قاره اروپا آلمان ویروس کرونا قاره اروپا آلمان آزمایش پادتن آزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!