Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از فضای مجازی استفاده بهینه شود اما متاسفانه می ‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض‌ها شده و به عبارت دقیقتر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم معارفه معاون جدید امور فضای مجازی دادستانی کل کشور  به نقش و جایگاه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی موضوع مهمی است که باید با دقت‌نظر و حساسیت مسائل آن را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور افزود: اهمیت این فضا را می‌توان در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ساماندهی آن مشاهده کرد. قطعا فضای مجازی کنونی ابزاری است که دشمن از آن حداکثر استفاده را کرده و سعی می‌کند از این طریق بیشترین ضربه را به نظام ما وارد کند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال نعمت‌های بیشماری را به بشریت اعطا کرده و فضای مجازی هم یکی از این نعم است اما متاسفانه بشر نتوانسته است به درستی از این نعمت در مسیر رشد و تعالی و کمال استفاده کند و اکنون از آن به نحو نامناسبی استفاده می‌شود.

منتظری گفت: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از این فضا استفاده بهینه شود اما متاسفانه می ‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض‌ها شده و به عبارت دقیق‌تر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود.

دادستان کل کشور عنوان کرد: همه تاکیداتی که مقام معظم رهبری درباره ساماندهی فضای مجازی داشته‌اند نشان می‌دهد که فضای مجازی چقدر اهمیت دارد و البته بیشترین و بلندترین گام‌ها را هم در مسیر ساماندهی این فضا شخص مقام معظم رهبری برداشته‌اند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سنوات مختلف پس از انقلاب در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت با موانع و چالش‌هایی مواجه بوده است اما اینها باعث نشده از مسیر پیشرفت و موفقیت خارج شویم و ان‌شاءالله این حرکت با تلاش خدمتگزاران و دلسوزان نظام ادامه خواهد داشت.

گفتی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های جواد جاویدنیا در سمت سرپرستی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تقدیر و جواد بابایی به سمت معاون امور فضای مجازی دادستانی کل معرفی شد.

آیا مردم اخبار کرونا را در فضای مجازی پیگیری می‌کردند؟30 هزار دانش‌آموز لرستانی امکان تحصیل از طریق فضای مجازی را ندارنداسماعیلی: هر بارگذاری عکس و فیلم در فضای مجازی مشمول صوت و تصویر فراگیر نیست

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور فضای مجازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور فضای مجازی قوه قضائیه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور فضای مجازی فضای مجازی دادستان دادستان کل کشور دادستانی کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم