Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص جلسه‌ای که امروز در محل ساختمان این باشگاه برگزار شده است اظهار داشت: در این جلسه صحبت‌هایی درباره ادامه تمرینات کردیم و اکنون هم راهی مجموعه ورزشی انقلاب هستم تا امور مربوط به زمین تمرین را انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره مباحث دیگری هم در این جلسه صحبت کردیم و تا پایان هفته نتایج آن مشخص خواهد شد.

در حال پیگیری شرایط زمین تمرین انقلاب هستیم

رمضانی درخصوص شرایط نامساعد زمین تمرین انقلاب تصریح کرد: درباره این موضوع صحبت‌هایی کردیم، اما موضوع کرونا باعث تعطیلی مجموعه ورزشی انقلاب شد و پیمانکاری که قبلا با مجموعه انقلاب هماهنگ بود، به دلیل همین شرایط به آن‌جا نرفته است. درحال پیگیری هستیم تا زمین انقلاب شرایط مطلوب را به‌دست بیاورد تا بتوانیم در این زمین تمرینات‌مان را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: وعده مجدد سعادتمند به بازیکنان استقلال

صحبت‌های اسماعیلی، تحت فشار عنوان شده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص جلسه کمیته انضباطی فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال، عنوان کرد: فرشید یا هرکدام از بازیکنان استقلال نیت پاکی دارند حالا گاهی شرایط به نوعی است که پرداخت نشدن مطالبات، آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و صحبتی با رسانه‌ها می‌کنند. به نظر من این اتفاقات باید در خانواده حل شود و ما خودمان با فرشید صحبت می‌کنیم و جلسه‌ای را با او ترتیب می‌دهیم. فرشید قطعا می‌داند که قصد اهانت به باشگاه را نداشته است.

اصلا سندی به دیاباته و میلیچ ندادیم

رمضانی درباره موضوع ناراحتی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ از انتشار اسنادی خلاف واقع پیرامون دریافت مطالباتشان، گفت: درخصوص آن اسناد احساس می‌کنم اشتباه شده است. سندی از سوی باشگاه به دیاباته و میلیچ داده نشده است. هم میلیچ و هم دیاباته با شخصیت هستند و مشکلات باشگاه را درک می‌کنند. اگر قرار باشد پولی به بازیکنان داده شود، این پول به همه آن‌ها داده می‌شود.

در استقلال، همه یک تیم هستم

او درباره حمایت فرهاد مجیدی از اسماعیلی و احتمال وجود اختلاف بین کادر فنی و مدیریتی باشگاه اظهار داشت: اصلا بحث حمایت وجود ندارد و همه ما یک تیم هستیم. با سعادتمند صحبت کردم و باید بگویم فرشید، فرزند باشگاه استقلال است. شاید تحت فشار چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده و قطعا با او صحبت می‌کنیم تا مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: حمایت تمام قد مجیدی از اسماعیلی/ هافبک استقلال به کمیته انضباطی می‌رود؟

به زودی مجیدی و سعادتمند با هم دیدار می‌کنند

رمضانی ادامه داد: قطعا به‌زودی دیداری بین سعادتمند و مجیدی برگزار خواهد شد. این دو نفر به صورت تلفنی با هم در ارتباط هستند و اگر لازم باشد، به صورت حضوری هم با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر این بیماری از کشورمان دور شود و اگر قرار است لیگ از سر گرفته‌ شود، شرایط به گونه‌ای باشد که مشکلی برای هیچکس به‌وجود نیاید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود

به گزارش صدای ایران از ایرنا، فرزند مرحوم ناصر حجازی به جمع کادرفنی استقلال اضافه شد.

به پیشنهاد جواد نکونام و موافقت سرپرست باشگاه استقلال، آتیلا حجازی فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی که پیش از این به عنوان مربی و بازیکن سابقه حضور در باشگاه استقلال را در کارنامه‌اش دارد، سمت مدیر تیم استقلال را بر عهده گرفت.

قرار است حجازی امروز با حضور در محل تمرین استقلال کارش را آغاز کند.

نصرالله خواجه‌گیری مدیر اجرایی استقلال نیز استعفا داده و قرار است با حضور در محل تمرین استقلال از مربیان و بازیکنان این تیم خداحافظی کند.

خواجه گیری تا ساعاتی آینده متن استعفای خود را به صورت رسمی منتشر می‌کند.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها