Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@12:39:58 GMT

دریافت شهریه توسط مهدهای کودک "غیرقانونی" است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۳۸۰۷

حبیب الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه مهدهای کودک تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور مهدهای کودک تعطیل شده‌اند و همین امر مشکلاتی را برای مهدهای کودک رقم زده است.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک جزء مشاغلی بودند که در این ایام و با توجه به تعطیلی اجباری، دچار مشکلات مالی شده‌اند که بر همین اساس تصمیم گرفته شد که از مهدهای کودک حمایت‌های انجام شود که البته هنوز فرایند آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید همچنین با اشاره به اینکه خانواده‌ها و صاحبان مهدهای کودک در این ایام باید بر اساس قراردادی که داشته‌اند عمل کنند، متذکر شد: دو طرف موظف به رعایت این قرارداد هستند ضمن اینکه برخی از مهدهای کودک در این ایام اقدام به راه‌اندازی مهدکودک مجازی کرده‌اند که در این زمینه نیز خانواده‌ها بر اساس توافقی که کرده‌اند هزینه پرداخت خواهند کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: پرداخت شهریه‌ها و هزینه مهدهای کودک براساس توافقی است که بین خانواده‌ها و مهدهای کودک انجام می‌شود و در این زمینه سازمان بهزیستی نظارت کافی را بر این امر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک نمی‌توانند هزینه‌ای بابت ماه‌های که مهدهای کودک تعطیل بوده‌، دریافت کنند به طور مثال اگر مهدکودکی اسفند و فروردین تعطیل بوده حق دریافت شهریه این ماه‌ها را ندارد مگر اینکه در این ایام خدمات مجازی را به کودکان داده باشند.

فرید با بیان اینکه سازمان بهزیستی در کنار مهدهای کودک در این ایام قرار دارد، گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌شود در این شرایط، حمایت‌های را از مهدها داشته باشند تا منجر به تعطیلی مهدها نشود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مهدهای کودک خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم