Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به نقش ارتش در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، خدمات ارتش در مقابله با شیوع کرونا را قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نشست مشترک امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی در این دیدار با تقدیر از خدمات ارتش در ادوار مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جایگاه متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه پرفروغ پس از انقلاب اسلامی ایران، به همت نیروهای غیرتمند و شریفی رقم خورد که با ایمان راسخ به آرمان های رفیع انقلاب، تا پای جان، در برابر هر دشمنی ایستاده و حامی بی مدعای اقتدار وطن بودند.

وی ادامه داد: نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران که طلایه دار اعتلای میهن هستند و در هر برهه ای از تاریخ کشور، پیشگام تامین امنیت و جان هموطنان عزیزمان بوده اند.

استاندار تهران تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، نیروهای ارتش همچون تمام صحنه ها همراستا با مدافعان سلامت پیشگام شده و اقدامات مختلفی جهت حفظ سلامت مردم انجام دادند که قابل تقدیر است.

محسنی بندپی همچنین خاطرنشان کرد: امید است با تلاش مسئولان و همراهی و مشارکت مردم این وضعیت را پشت سر بگذاریم و تلاش ها معطوف ارتقا تولید و تحقق جهش تولید شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین