Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال آب به طرح توسعه شهرک صنعتی بناب به پایان رسید.

سید مرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به توسعه شهرک صنعتی بناب، اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین آب مورد نیاز توسعه و در قالب طرح‌های کوتاه مدت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر ۵٫۱ میلیارد ریال هزینه شده است.  

نیرومند اسکویی افزود: این پروژه عمرانی با حجم عملیات لوله گذاری به طول یک هزارو 500 متر انجام شده و در عرض یک ماه به پایان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی؛ وی تشریح کرد: توسعه شهرک صنعتی بناب به مساحت حدودا 100 هکتار ایجاد شده و با توجه به شرایط مناسب شهرک صنعتی بناب، بستر لازم برای سرمایه گذاران در توسعه نیز فراهم است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آذربايجان شرقي شرکت شهرک های صنعتی توسعه شهرک صنعتی بناب لوله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله روشن ضمیر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گروه‌های عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی بیان داشت: این قطعی در پی بارش‌های همراه با وزش باد دو روز اخیر و تخریب لوله‌های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد رخ داده است.

روشن ضمیر تصریح کرد: ورود سامانه بارشی قوی اخیر به استان خسارت‌های در پی داشته و برخی جاده‌های عشایری نیز مسدود شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه عشایری در شهرستان گچساران وجود دارد، گفت: از این میزان، ۹۹۰ کیلومتر در بارندگی‌های روز گذشته دچار خسارت شده است.

روشن ضمیر اظهار داشت: جاده‌های عشایری در مناطق دریلا، باباکلان، آبگندی، چهار تنگ، هلیگان، کوه گود گل، خشاب، کمر زرد، تنگ دالین، گچ عوض، گچ ترابعلی و سد خاکی دچار خسارت شده و خطوط لوله انتقال آب در مناطق عشایری این شهرستان دچار خسارت شده است.

کد خبر 6096379

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج