Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کاراته گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : اولین دوره رقابت های کاراته بخش کاتای مجازی قهرمانی کشور از امروز آغاز می شود که ۲ داور گیلانی در بخش آقایان و یک داور دیگر این استان در بخش بانوان این رقابت ها را قضاوت می کنند.

مزدا صوفی که خود یکی از داوران حاضر در این دوره از رقابت ها می باشد،  ادامه داد: ابراهیم دلسوزی داور گیلانی، یکی از داوران قضاوت کننده این دوره از رقابت ها در بخش کنترلی مردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین سیده لیلا خوشکلام دیگر داور گیلانی نیز رقابت های کاتای کاراته بخش بانوان را در قسمت کنترلی قضاوت خواهد کرد.

رئیس هیات کاراته استان افزود: اولین دوره رقابت های کاتای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان،  در رده های سنی مختلف به صورت مجازی در دو بخش کنترلی و آزاد برگزار می شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، نمایش مربوط به انجام کاتا را به صورت فیلم ارائه می کنند و داوران نیز در نهایت با مشاهده این فیلم ها،  به هر کاراته کار نمره می دهند.

صوفی خاطرنشان کرد: موارد توجه داوران شامل اجرای فنی (داچی ها، تکنیک ها، انتقال حرکت ها، تنفس صحیح، کیمه، اجرای صحیح تکنیک های کاتای سبک اجرا شده) و اجرای ورزشی (قدرت، سرعت و تعادل) خواهد بود که امتیاز برای اجرای فنی ۷۰ درصد و اجرای ورزشی نیز ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی اماکن ورزشی، فدراسیون کاراته تصمیم گرفت تا رقابت های کاتا را به صورت مجازی برگزار کند که اولین دوره این رقابت ها نیز از امروز آغاز می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تنفس مردان کاراته کاتای بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت