Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی ویژه برنامه هایی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان گلستان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان گلستان ویژه برنامه های برای ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص استان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به بهره گیری از فضای مجازی در اجرای این برنامه ها، ادامه داد: این برنامه ها در شهرستان گرگان در امامزاده عبدالله (علیه السلام)، امامزاده طیب (علیه السلام) قرن آباد، امامزاده بی بی هور و بی بی نور (علیه السلام) و امامزاده 9 تن (علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: در اجرای این برنامه ها از نخبه های دینی و مذهبی و روحانیون برجسته استان به کارگیری شده است و ویژه برنامه هایی نیز در شب های قدر و مناسبت های مذهبی تدارک دیده شده است.

 

وی گفت: در گنبدکاووس و امامزاده یحیی بن زید (علیه السلام) نیز در ماه مبارک رمضان برنامه هایی شامل پیشواز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های ولادت امام حسین مجتبی (علیه السلام)، شب های قدر و عید سعید فطر و کرسی تلاوت قرآن در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان مینودشت در امامزاده جعفر (علیه السلام)، در آزادشهر در امامزادگان محمد بن جعفر صادق و محمد بن زید بن حسین (علیه السلام) ویژه برنامه هایی در ماه ضیافت الهی تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرگز در امامزاده علیرضا (علیه السلام)، در رامیان در امامزاده قاسم (علیه السلام) دلند، در علی آباد کتول در امامزادگان هارون (علیه السلام) الازمن و امامزاده عبدالله (علیه السلام) فندرسک نیز برنامه های متنوعی از جمله قرائت دعای روزانه ماه مبارک رمضان، دعای افتتاح و کرسی تلاوت ویژه شب های قدر در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: در شهرستان کردکوی نیز در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه قرائت جزخوانی و قرآن کریم به همراه تفسیر آیات و همچنین ویژه برنامه هایی در مناسبت های مذهبی و شب های قدر در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تأکید کرد: این برنامه ها در شهرستان کردکوی در امامزادگان مجید (علیه السلام)، امامزاده ابراهیم (علیه السلام) النگ، امامزادگان عبدالله و فضل الله (علیه السلام) روشن آباد اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از صفحه های مجازی و بهره گیری معنوی از این برنامه ها می توانند به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به آدرس golestan.oghaf.ir مراجعه کنید.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ضیافت الهی حجت الاسلام سلیمانی فرد سلیمانی فرد فضای مجازی اوقاف و امور خیریه استان گلستان نظر گرفته شده ویژه برنامه هایی ماه مبارک رمضان ویژه برنامه برنامه ها علیه السلام سلیمانی فرد حجت الاسلام شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر

ویژه برنامه سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان زابل نیز به اجرا درآمد در این مراسم باشکوه به نشانه تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،  طی آئینی زنگ دانش نواخته شد.

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌های نفیس و  لوح تقدیر از معلم‌های نمونه و تلاشگر شهرستان زابل تجلیل به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان