Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:35:01 GMT

کلاهبردار ميلياردي به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۵۴۸

کلاهبردار ميلياردي به دام افتاد

خبرگزاری آریا- با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، کلاهبردار میلیاردی پس از 7 سال فرار به دام افتاد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت در سال 1392 و در پی کلاهبرداری میلیاردی فردی شیاد از چند شهروند زاهدانی و فرار او از سیستان و بلوچستان، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: این فرد شیاد 7 سال قبل به بهانه دریافت سند ملکی برای یک زمین مسکونی بزرگ در شهر زاهدان اقدام به اخذ وکالت کاری از صاحب ملک کرده بود و با تفکیک زمین مذکور و جعل سند، املاک تفکیک شده را به چند شهروند فروخته و مبلغ 70 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری و متواری شده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با توجه به جا به جایی مکرر این فرد به شهرهای مختلف کشور تلاش پلیس، برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل تیم رسیدگی کننده به پروند با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه او را در شهر مشهد شناسایی کردند.
سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی قضائی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان با حضور در شهرستان مشهد، در یک عملیات ضربتی این کلاهبردار 38  ساله را پس از 7 سال فرار دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد : متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان به جرم خود، اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاهبردار دام پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان