Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:07:19 GMT

فرد خارج‌نشین فتحی را هم سرکار گذاشته بود (سند)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۶۱۴

فرد خارج‌نشین فتحی را هم سرکار گذاشته بود (سند)

انتشار سندی جدید نشان می دهد که فردی که در خارج از ایران زندگی می کند مدیرعامل قبلی این باشگاه را هم با سند جعلی فریب داده بود.

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از اینکه مشخص شد فردی خارج نشین پولی به حساب میلیچ و دیاباته پراخت نکرده است و سند جعلی برای این باشگاه فرستاده است، برای خیلی ها یاد یک پرونده قدیمی را زنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در پایان لیگ هفدهم و زمانی که استقلالی ها مشغول  تامین منابع مالی برای تمدید قرارداد با جپاروف بودند این فرد مدعی شد که 130 هزار دلار به حساب این بازیکن پول پرداخت کرده است در حالی که هافبک ازبکستانی باشگاه استقلال با سندی که برای مدیران باشگاه فرستاد ثابت کرد تنها 13 دلار به حساب او پول واریز شده است.

 

اما آنچه در این مدت هرگز رسانه ای نشد این است که این فرد که در نوروژ زندگی می کند دقیقا همین کار را در دوران مدیریتی امیرحسین فتحی هم انجام داده بود و دردسری بزرگ برای استقلال ایجاد کرده بود. 

 

 

 

 

 

فصل قبل که جپاروف مدیران استقلال را بابت طلب 137 هزار دلاری اش تهدید به شکایت کرده بود،  دوباره این فرد جلو آمد و گفت حاضر 30 هزار دلار این طلب را پرداخت کند تا موقتا از شکایت او جلوگیری کند. 

 

این فرد خارج نشین دو فیش واریزی 15 هزار دلاری را برای امیرحسین فتحی فرستاد که البته جعلی بود و امیرحسین فتحی ناچار شد 30 هزار دلار جپاروف را فراهم و به حساب او واریز کند.

 

 

 

 

با این شرایط این فرد سومین بار است که با ادعای واریز پول سند جعلی در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار می دهد و باشگاه را دچار چنین مشکلاتی می کند.

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران امیرحسین فتحی هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • عبور «مست عشق» از هفت خان