Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به افزایش قیمت‌ها در برخی اصناف گفت: تعزیرات حکومتی باید در اردیبهشت‌ماه به صورتی فعالیت کند که یک مانور تعزیراتی راه بیاندازد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مهدی حیدری امروز در نخستین نشست کارگروه گندم، آرد و نان و کمیته تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان دماوند اظهار داشت: متأسفانه در حوزه کل بازرسی‌ها با ایرادات بسیاری روبرو هستیم که یکی از این ایرادات عدم نظارت بر خود بازرسی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ در زمان تعطیلات و دوره نخست اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا بهترین عملکرد در بازرسی و نظارت در زمینه اصناف و جلوگیری از باز بودن صنوف بود که البته خود اصناف و مغازه‌داران در این زمینه همراهی بسیار خوبی داشتند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با تأکید بر بحث نظارتی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های مربوطه باید موظف شوند تا نظارت خود را نسبت به گذشته تغییر دهند، به همین منظور حداقل سه اکیپ در بخش مرکزی و دو اکیپ در رودهن و آبعلی باید مستقر شوند تا نظارت‌ها تشدید پیدا کند.

سخنگوی تعزیرات: اختلاف قیمت 6هزارتومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی نداردانتقاد تعزیرات از قیمت‌سازی‌های نجومی در بازار خودرو/ رایگانی: امیدوارم دیوار و شیپور شریک دلال‌ها نباشندسخنگوی تعزیرات: اسامی محتکران لیموترش به سازمان تعزیرات و قوه‌قضائیه اعلام نشده است

حیدری افزود: قصور و کوتاهی از هیچ دستگاهی در این ایام قابل بخشش نیست، زیرا در این زمان با سلامت و جان مردم سروکار داریم که این موضوع شوخی‌بردار نیست؛ البته این نکته بسیار مهّم و قابل ذکر است که اجرای قانون باید با احترام همراه باشد.

وی سپس با اشاره به افزایش قیمت‌ها در برخی اصناف تصریح کرد: متأسفانه در این شرایط برخی از صنوف قیمت‌ها را افزایش داده‌اند، آن هم در شرایط سخت کرونایی که سبب به چالش کشیده شدن صنوف در بازار و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: اداره تعزیرات حکومتی وظیفه دارد تا برخی از چارچوب‌ها و دیوار‌کشی‌ها را کنار بگذارد و وارد عمل شود؛ متأسفانه با وجود تمام تلاش‌ها در فروردین‌ماه مشکلات زیادی در این زمینه داشتیم و از لحاظ قیمتی تلاش‌ها رضایت‌بخش نبوده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط زمانی تعزیرات با این امکانات برای سه شهرستان کافی نیست و این موضوع بارها به استان گزارش شده اما هیچ اثری ترتیب داده نشده است؛ اما به هر حال، در شرایط فعلی مجبوریم با امکاناتی که در دسترس است، به ‌گونه‌ای رفتار کنیم تا مردم ما را کنارشان احساس کنند، در این زمینه باید اقتدار تعزیرات وجود داشته باشد و تعزیرات حکومتی باید در اردیبهشت‌ماه به صورتی فعالیت کند که یک مانور تعزیراتی راه بیاندازد.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی