Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آذرخش گفت: با برنامه ریزی های دقیق و منظم موفق شدیم که بخشی از املاک مازاد را به چرخه تولید برگردانیم .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آذرخش در شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای  استان که به صورت ویدئوکنفرانس با محوریت   بررسی عملکرد اداره کل در سال ۹۸ و تجزیه وتحلیل نقاط ضعف وقوت  برگزار شده بود ،اظهار کرد:سال ۹۸ سال سخت و دشواری بود زیرا که در اولین روزهای آغازین سال شاهد بروز سیل ویرانگر در شهرستانهای استان بودیم و به واسطه حس انسان دوستی و مسئولیت پذیری ، و خدمت به نظام و مردم در همان ساعات اولیه سیل کلیه امکانات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با رشادت همکاران عزیز خالصانه در اختیار سیل زدگان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرخش  عنوان کرد:  با گذشت یک سال از سیل هنوز هم امکانات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نورآباد در اختیار بنیاد مسکن استان قزوین که استان معین معرفی گردید قرار گرفته است .

او افزود: خدا را شاکریم که با تمامی مشکلات و وضعیت سخت تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور این اداره کل توانست طی این مدت به تمامی تعهدات آموزشی خود عمل کرده  و چیزی بالغ بر ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزشی بیشتر از تعهدات خود عمل نماید ؛ و در حوزه پشتیبانی، آموزش همکاران ، صدور احکام ، انضباط مالی ،جذب کامل اعتبارات استانی و ملی ، رشد مثبت و قابل توجهی شاهد بودیم.

آذرخش  تصریح کرد : با همت همه مسئولین و روسای مراکز اداره کل به بحث مغفول شده واگذاریها ورود پیدا کردیم و خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و منظم موفق شدیم که بخشی از املاک مازاد  را به چرخه تولید برگردانیم و توانستیم با اجاره این اماکن به بخش خصوصی هم هزینه حامل های انرژی را ازدوش اداره کل ودولت برداریم و هم به بحث اشتغالزایی تولیدکنندگان بپردازیم .

اوگفت :  انتصاب  آقای هاشمی به عنوان ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقطه عطفی بود که درهمان بدو ورود با پیگیرهای مستمر و فراهم سازی بستر مناسب  شاهد افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان بودیم که جا دارد از همین جا از ایشان و تیم  تشکیلاتی سازمان تشکر و قدردانی بعمل آوریم .

آذرخش  با اشاره به برنامه های از پیش تعیین شده در سال ۹۹ از کلیه همکاران درخواست کرد که مطالبات به حق ریاست سازمان و افکار عمومی را با تمام جدیت پیگیری کنند و در بحث آموزش، نگاه نو را سرلوحه کار خود قرار دهند.  و از نگاه سنتی عبور کنند.همچنین به بحث آموزش های مجازی توجه بیشتری داشته باشیم و بر اساس تقاضا و نیاز جامعه ونیز آموزش متناسب با بازار کاربعنوان یک اصل قرار گیرد.

.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فنی حرفه ایی آموزش فنی اداره کل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی فرهادی، با بیان اینکه افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان محقق می‌شود گفت: با این کار معلمان ماده ۲۸ کمتری استخدام می‌شوند و نیاز مدارس به معلم از روش‌های حق‌التدریس تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکنش صحرایی به کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان

رتبه‌بندی به شرط بارگذاری مدارک

وی با بیان اینکه اعتبار این موضوع تامین و پیش بینی‌های لازم شده است افزود: دو سال از آیین نامه رتبه‌بندی معلمان گذشته و باید اصلاح شود، اما رتبه‌بندی برای همه معلمان طبق قانون انجام می‌شود، معلمان بدو ورود به خدمت با مدرک کارشناسی، معلم پایه یک محسوب می شوند مگر اینکه معلمی مدرکی را بارگذاری نکند که در این صورت نمی توان پایه او را مشخص کرد.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش کسری مزمن معلم دارد ادامه داد: با توجه به اینکه حداقل ۷۲ هزار معلم ماده ۲۸ را استخدام می‌کنیم اما نیاز واقعی حدود سه برابر این تعداد است که دو برابر باقی مانده(کسری معلم) از طریق جذب شاغلان، بازنشستگان و اضافه تدریس معلمان صورت می گیرد.

۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی

فرهادی با اشاره به اینکه استخدام یکباره به تعداد زیاد مخاطره آمیز می‌شود گفت: هر سال حداقل ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی وارد آموزش‌وپرورش می‌شوند و برای سال آینده هم ماده ۲۸ها وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۷ هزار نفر شرایط بازنشستگی را دارند افزود: تلاش می کنیم بخش زیادی از این بازنشستگان را نگه داریم. این بازنشستگان در هر مقطعی که تدریس کرده باشند می توانند در همان مقطع به ادامه تدریس بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229093 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی