Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:51:57 GMT

حضوری تیلیه در سری آ قوت گرفت/ کوین جایگزین مت می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۸۸۲

حضوری تیلیه در سری آ قوت گرفت/ کوین جایگزین مت می‌شود

ملی‌پوش والیبال فرانسه به احتمال فراوان فصل آینده در تیم مودنا بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مت اندرسون، ستاره آمریکایی تیم والیبال مودنا برای فصل آینده با پیشنهادهای زیادی روبرو شده است. رسانه‌ها مدعی هستند که او احتمالاً به لیگ روسیه بازخواهد گشت.

مسئولان تیم مودنا برای پر کردن جالی خالی ستاره آمریکایی خود برای فصل آینده دو گزینه را مدنظر دارند؛ اوروش کواچویچ صربستانی و کوین تیلیه فرانسوی گزینه‌های مدنظر مسئولان مودنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که شانس تیلیه برای حضور در مودنا بیشتر است.

گاتزتا در این خصوص نوشت: تیلیه شانس زیادی برای حضور در سری آی و تیم مودنا دارد. پس از پایان قرارداد این بازیکن فرانسوی با تیم ورشو، وی با چند پیشنهاد از سری آ روبرو شده که از جمله می‌توان به میلانو و مونزا هم اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه والیبال روسیه سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)