Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:12:10 GMT

کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۴۹۹۸

کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

خبرگزاری میزان: مهدی یوسف خوانی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به روز پنجشنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی همراه بوده است، اظهار کرد: هر کیلوگرم مرغ زنده ۷ هزار و ۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۱۰ هزار تومان، توزیع ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و درب واحد‌های صنفی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه تقاضا برای ماه مبارک رمضان با افزایش روبه رو نبوده است، افزود: در مجموع از ۲۰ اسفندماه تاکنون تقاضا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و موجب کاهش قیمت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به گران شدن نهاده‌های دامی و مشکلاتی که در جوجه ریزی به وجود آمد در خردادماه قیمت‌ها افزایش می‌یابد و به نرخ مصوب می‌رسد.

یوسف خوانی درباره قیمت مشتقات مرغ نیز بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم ران ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، هر کیلوگرم سینه ۱۸ هزار تومان و هرکیلوگرم بال و کتف با قیمت ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: هر شانه تخم مرغ با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قبل توسط واحد‌های صنفی با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ ماه رمضان بازار مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت