Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به اینکه مهدهای کودک تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور مهدهای کودک تعطیل شده‌اند و همین امر مشکلاتی را برای مهدهای کودک رقم زده است.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک جزء مشاغلی بودند که در این ایام و با توجه به تعطیلی اجباری، دچار مشکلات مالی شده‌اند که بر همین اساس تصمیم گرفته شد که از مهدهای کودک حمایت‌های انجام شود که البته هنوز فرایند آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید همچنین با اشاره به اینکه خانواده‌ها و صاحبان مهدهای کودک در این ایام باید بر اساس قراردادی که داشته‌اند عمل کنند، متذکر شد: دو طرف موظف به رعایت این قرارداد هستند ضمن اینکه برخی از مهدهای کودک در این ایام اقدام به راه‌اندازی مهدکودک مجازی کرده‌اند که در این زمینه نیز خانواده‌ها بر اساس توافقی که کرده‌اند هزینه پرداخت خواهند کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: پرداخت شهریه‌ها و هزینه مهدهای کودک براساس توافقی است که بین خانواده‌ها و مهدهای کودک انجام می‌شود و در این زمینه سازمان بهزیستی نظارت کافی را بر این امر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک نمی‌توانند هزینه‌ای بابت ماه‌های که مهدهای کودک تعطیل بوده‌، دریافت کنند به طور مثال اگر مهدکودکی اسفند و فروردین تعطیل بوده حق دریافت شهریه این ماه‌ها را ندارد مگر اینکه در این ایام خدمات مجازی را به کودکان داده باشند.

فرید با بیان اینکه سازمان بهزیستی در کنار مهدهای کودک در این ایام قرار دارد، گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌شود در این شرایط، حمایت‌های را از مهدها داشته باشند تا منجر به تعطیلی مهدها نشود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهریه مهدهای کودک سازمان بهزیستی ویروس کرونا ویروس کرونا تعطیلات کرونایی مهدهای کودک خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده برگزار شد.

فاطمه حسینی از بندرعباس، مرتضی رحمتی از تهران و مهدی قنواتی از اهواز در بخش طراحی پوستر عناوین اول تا سوم بخش جوایز ملی را کسب کردند.

نگین استادی نیز جایزه بخش ویژه آزاد را کسب کرد و در بخش ویژه کیشوندی نیز عاطفه چراغ چشم دیپلم افتخار دریافت کرد.

هیات داوران در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای هیچ اثری را برای کسب رتبه نخست اعلام نکردند.

آیدا حافظی از تهران مقام دوم و سمیه محمدی از کیش و علی اشرف از تهران نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

حسن جمشیدی از تهران در بخش ویژه آزاد و مهدی کشتکار نیز در بخش ویژه کیشوندی دیپلم افتخار را کسب کردند.

سید حسن حسینی از تهران، علی خوانین از شیراز و امیر عنایتی از تهران عناوین اول تا سوم بخش عکس را در حوزه جوایز ملی کسب کردند.

امین رحمانی از تاکستان در بخش ویژه آزاد و جابر غلامی نیز در بخش ویژه کیشوندی تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

امین رحمانی از تاکستان، وجیهه شکاری آذر و محمود خاکباز از کیش نیز در بخش عکس موبایلی دیپلم افتخار دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود