Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی کرمان از وزش باد نسبتا شدید تا شدید به همراه وقوع طوفان شن در استان خبر داد و گفت: احتمال اختلال در تردد ریلی و جاده‌ای استان وجود دارد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

تورج جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به سامانه هوای جدیدی که از فردا وارد استان می‌شود اظهار داشت: هشدار هواشناسی برای استان کرمان با فعالیت این سامانه نارنجی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وزش باد نسبتا شدید تا شدید به همراه خیزش گرد و خاک، وقوع طوفان شن و خاک در پاره‌ای از مناطق استان خبر داد و گفت: این سامانه از فردا 7 اردیبهشت وارد استان شده و تا دوشنبه 8 اردیبهشت در استان فعالیت دارد.

هواشناسی ایران 99/2/6| پیش بینی طغیان رودخانه‌ها در 15 استان/ هشدار آبگرفتگی معابر تهراناستاندار کرمان: خسارات اولیه سیل در استان کرمان 750میلیارد تومان برآورد شداستان کرمان تا پایان بارش‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارد؛ لغو مرخصی مدیران

مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی در راه‌های مواصلات استان کرمان به سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود افزود: در این راستا احتیاط در تردد جاده‌های مواصلاتی استان توصیه می‌شود. 

وی از احتمال بروز خسارت به گلخانه‌ها، درختان، نهالستان‌ها و دامداری‌های سنتی خبر داد و گفت: احتمال بروز خسارت به تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، سازه‌ها و تاسیسات شهری نیز وجود دارد.

جدیدی با بیان اینکه احتمال سقوط اشیاء از ارتفاع و احتمال اختلال در تردد ریلی و جاده‌ای در محورهای مواصلاتی به استان‌های هم پیش‌بینی می‌شود افزود: آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله شهرداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی و اقدامات لازم برای کاهش خسارات حاصل از وزش باد توصیه می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان کرمان تا شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، هواشناسی که پیشتر هشدار سطح زرد صادر کرده بود با بررسی نقشه‌های جدید، اعلام کرد از صبح شنبه در نیمه_جنوبی استان رگبار و رعد و برق و باد لحظه‌ای شدید را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام کارشناسان هواشناسی، بارش‌ها از شمال و شمال غرب آغاز می‌شود و شدت بارش‌ها در مرکز و جنوب استان خواهد بود
در اسفراین و صفی آباد بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال تگرگ همراه خواهد بود.
وزش باد لحظه­‌ای نسبتا ­شدید، بارش باران، در بعضی از ساعت‌ها رگبار­باران­ و رعدوبرق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ (نیمه جنوبی استان)، مه خواهد بود.
اغلب نقاط بویژه نیمه جنوبی استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد، گرمه و جاجرم، و بخش‌هایی از بجنورد
اثر مخاطرات: کاهش­ دید، لغزندگی جاده ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان­آب، سیلابی شدن مسیل­ها، خسارت به سازه ­های موقت. کاهش ۴ تا ۶ درجه ­ای دمای بیشینه روز شنبه را به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد