Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی از جمع آوری کمکهای انسان دوستانه و توزیع آن ها بین جامعه هدف در نخستین« رزمایش کمک مومنانه » استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه  در نخستین« رزمایش کمک مومنانه » استان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران وضعیت به مراتب بهتری نسبت به سایر کشورها در مواجهه با ویروس کرونا دارد، بخشی از آن ناشی از تلاش های مسئولین و عمده ی آن به وجود مردم شریف ایران که در مقابله با بحران ها از خود حس نوع دوستی و تاب آوری بالای اقتصادی، اجتماعی نشان داده‌اند،  برمی‌گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در این شرایط که ویروس کرونا آسیب هایی به اقتصاد کشور وارد کرده و کسادی بازار را در پی داشته است، به منظور کمک به اقشار آسیب دیده جامعه از این ویروس، با همکاری روحانیون، بسیج و سپاه مایحتاج اولیه مردم در قالب مرحله اول رزمایش کمک مومنانه جمع آوری و در سطح استان توزیع خواهد شد .

خادمی تصریح کرد: کمک های خودجوش و انسان دوستانه مردم در زمان بروز بحران ها وجه تمایز و تفاوت ملت ما با سایر ملت هاست و سرمایه اصلی کشور همین مردم هستند که با این مردم در آینده بهتر از دیگران عمل خواهیم کرد .

او گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده کمک های خرد مردم استان ساماندهی و جمع آوری شده و به صورت منظم و منطقی توزیع آن در جامعه هدف انجام می پذیرد .

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات خوب انجام شده، کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) و بنیاد مستضعفان که زیر مجموعه مقام معظم رهبری ( مد ظله ) هستند و حضور پر رنگ آنها در صحنه، تهیه اقلام بهداشتی و مایحتاج مردم در ایام مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر و تشکر است .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است