Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:24:27 GMT

۴۰ هزار سبد غذایی بین مددجویان بوشهر توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۵۶۱

۴۰ هزار سبد غذایی بین مددجویان بوشهر توزیع می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۴۰ هزار سبد غذایی به ارزش هشت میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین تمامی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ۹۰ هزار نفر که حدود ۱۲ درصد جمعیت استان بوشهر است تحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند، این تعداد نفرات به شکل مددجویان طرح شهید رجایی، تبصره ۱۴ و زنان بی‌سرپرست از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف مستمری، اشتغال، احداث مسکن، حمایت‌های دانش آموزی و دانشجویی، جهیزیه و درمان بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اجرای پویش #من هم یک حامی هستم را به منظور جذب ۶ هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد و بیان داشت: تا کنون ۳۰ هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند، در سال گذشته حامیان ایتام و فرزندان محسنین ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان یتیم تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر کمک کرده‌اند که به شکل مستقیم به حساب‌های این افراد واریز شده است.

وی بیان داشت: هم استانی‌های خیر می‌توانند با شماره گیری کد دستوری" ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۷۷ ستاره ۱ مربع به شکل آنلاین کمک‌های خود را به خانواده تحت پوشش ارائه دهند.

لطفی همچنین با اشاره به طرح رزمایش «بخش ایرانیان» برای حمایت از خانواده‌هایی که با شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند گفت: در این راستا ستاد ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد شکل گرفت و با توجه به این که امکان حضور مددجویان به شکل جمعی برای اطعام غذای گرم وجود ندارد، ۵۰ آشپزخانه در سطح استان برای طبخ غذای گرم راه اندازی کرده‌ایم که در طول ماه مبارک رمضان، روزانه ۱۵ هزار غذا با شرایط کاملاً بهداشتی طبخ و به شکل خانه به خانه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد:  تاکنون ۳۵ هزار خانواده که تحت پوشش کمیته امداد نبوده‌اند اما بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند شناسایی شده و به ازای هر خانواده مبالغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

لطفی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است بیان داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۴۰ هزار سبد غذایی به ارزش هشت میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین تمامی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر همچنین از واگذاری تعداد 50 واحد مسکن مددجویی به ایتام خبر داد و گفت: کار ساخت این تعداد واحد با مشارکت سپاه دانشگاه امام حسین (ع) تهران و کمیته امداد بوشهر انجام شده و طی آن 50 واحد به ایتام همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بوشهر کمیته امداد ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان هزار سبد غذایی توزیع می شود استان بوشهر کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد