Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل طاهرخانی گفت : لیست جامعی از افراد واجد شرایط به دست رسیده است که در ۷۰ حوزه مقاومت و ۷۰۰ پایگاه مقاومت این رزمایش در حال انجام است؛ به طوری که دورترین نقاط استان را هم در قالب این رزمایش پوشش می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین ، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت به فرمایش ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمینه رزمایش کمک‌های مومنانه در روز نیمه شعبان؛ بلافاصله فرماندهان نواحی کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هماهنگی خوبی بین فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها صورت گرفت و ستاد کمک مومنانه با انرژی مضاعفی در استان برپا شد که هماهنگی خاصی را در این زمینه شاهد هستیم.معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان

قزوین ادامه داد: از تمامی ظرفیتهای شهرستان‌ها در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های رزمایش، استفاده کردیم و از فردای نیمه شعبان تقریبا کار ما به طور رسمی آغاز شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در تهیه بسته‌های معیشتی یک آمار قابل توجهی صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

طاهرخانی بیان کرد: لیست جامعی از افراد واجد شرایط به دست رسیده است که در ۷۰ حوزه مقاومت و ۷۰۰ پایگاه مقاومت این رزمایش در حال انجام است؛ به طوری که دورترین نقاط استان را هم در قالب این رزمایش پوشش می‌دهیم.

رزمایش مومنانه با جلوه زیبایی از همراهی مردم و مسئولین همراه است

عیسی قبادی در ادامه این جلسه اظهار کرد: بعد از مبتلا شدن کشور با کرونا‌؛ اقدامات خوبی در رابطه با حوزه درمان اتفاق افتاد اما با تبعات اقتصادی آن هم مواجه شدیم که دولت هم دست به کار شد و در آینده نتیجه آن را می‌بینیم.

وی افزود: به هر حال برای حمایت از مشاغل مختلف که متضرر شدند، نیاز به یک عزم جدی بود. لذا طبق فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ موج عظیمی از همراهی علاقه مندان را شاهد بودیم که در استان ما هم با تشکیل به موقع این ستاد اتفاق افتاد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: رزمایش مومنانه با جلوه زیبایی از همراهی مردم و مسئولین همراه است و این ستاد در سه کمیته اطلاع رسانی، تامین منابع، تعیین اولویتها و نیازمندان کارش را آغاز کرده است.این مقام

مسئول ابراز کرد: در توزیع اقلام نیز لیست واحدی از نیازمندان را با همکاری دستگاه‌ها خواهیم داشت تا در خروجی کار، قرارگاه، ستاد و ستادهای شهرستانی هم جهت باهم حرکت کنند و نیازمندی‌های استان را رفع کنیم.
انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی