Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپروتاژ تبلیغی / همه ما می دانیم که امروزه شرکت‌های نظافتی بسیاری خدماتی را جهت پاکیزگی برای شرکت ها و منازل انجام میدهند که دیگر نیازی به انجام امور نظافتی از جانب خودمان نمی باشد.

اما با وجود آنکه شرکت خدمات نظافت در هر شهری به وفور پیدا میشود اما برخی از آنها در نهایت رضایت مشتریان خود را بدست نمی‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مراقب باشید که هنگام خانه تکانی به خصوص هنگام نظافت شرکت و محل کار خود باید از شرکت های خدماتی معتبر تقاضای نیرو کنید.

مانند هر شرکت دیگری، شرکت خدمات نظافت باید یک سری قوانین را برای نیروی کار خود تعیین نماید. به این صورت که در صورت سرکشی از قوانین تعیین شده نظافتچی یا باید خظای خود را جبران کند و یا باید از آن شرکت جدا شود. این کار را بهترین شرکت خدماتی نظافتی موظف است تا جهت افزایش میزان رضایت مشتری های خود انجام دهد و در غیر این صورت شرکت نظافتی قابل اعتماد نیست.

تصور کنید از یک کارگر نظافت شرکت در خواست کرده اید تا دفتر یا شرکت شما را نظافت کند در این حالت یا کار شما به درستی انجام خواهد یا با مشکلاتی روبه رو می شوید. این مشکلات ممکن است شامل مواردی همچون بیشتر شدن وقت نظافت نسبت به مقدار کاری که باید انجام میشده، درست انجام ندادن کارها و به اصطلاح زدن از کار، آسیب به وسایل شرکت و عدم قبول آن، تعویض مکان وسیله های دفتر یا شرکت بدون هماهنگی با کارکنان و یا مسئول آن بخش و ... . همه این ها می تواند از امتیازات آن شرکت خدمات نظافت کم کند و در نهایت پس از یکبار درخواست، دیگر مشتری دوست ندارد مجدد از آن‌ها نیروی کار درخواست کند.

پس قبل از اینکه بخواهید نیروی کاری را برای نظافت شرکت اعزام کنید حتما در مورد شرکت خدمات نظافتی تحقیق کنید تا دچار مشکل نشوید.

این را در نظر داشته باشید که اگر کارهای نظافتی برای محل کار شما بسیار زیاد است و یا نیاز به جا به جایی یا تغییر دکوراسیون شرکت را دارید حتما باید از قبل با شرکت نظافتی هماهنگ کرده باشید که در این صورت یا نیروی کار را افزایش خواهند داد و یا در صورت عدم تمایل شما به این موضوع ساعات کاری کارگر را به دو روز تقسیم می کنند و یا در همان روز افزایش خواهند داد که این امر کاملا به خواست شما انجام میگیرد.

 

نظافت شرکت را به نیروی آقا بسپاریم یا خانم؟

این تماما به خود شما بستگی دارد! بسیاری از شرکت ها هستند که فقط نیروی کار خانم دارند و به همین دلیل ترجیح می دهند که نظافت شرکت خود را به یک کارگر خانم بسپارند. اما برای شرکت های بزرگ یا با نیروهای کار خانم و آقا بیشتر ترجیح داده می شود تا از کارگر آقا درخواست نظافت کنند.    

مسئله مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که به دلیل آنکه کارهای نظافتی در محل کار بسیار زیادتر است و وقت بیشتری را خواهد گرفت و شامل نظافت راه پله‌ها پارکینگ و ... نیز خواهد شد (یعنی به غیر از فضای داخلی شرکت) بهترین کار در خواست نیروی آقا از شرکت خدمات نظافت می باشد. اما همانظور که قبل تر به آن اشاره شد برای اعزام کارگر خانم می توانید ساعت نظافت را افزایش دهید و یا به دو یا چند روز آن را تقسیم کنید زیرا خانم ها از لحاظ نیروی بدنی نسبت به آقایان دارای ملاحظاتی هستند که باید به آن ها توجه کرد.

  خدمات شرکت نظافتی برای نظافت محل کار

 شرکت ها موظف بر آن هستند تا تمام موارد زیر را نسبت به مسئولیتی که پذیرفته اند رعایت کنند در غیر این صورت این شرکت قابل اعتماد نیست و تنها پول و زمان خود را بیهوده از دست داده اید:

·      اعزام نیروی خانم و یا آقا بنا بر درخواست مشتری بدون هیچگونه اصراری از جانب شرکت

·      آموزش دادن به نظافتچی به صورت صحیح برای انجام درست وظایف

·      پذیرفتن تمام مسئولیت هایی که از جانب کارگر ایجاد شده است (کم کاری، آسیب به وسایل و ...)

·      استخدام نیروهای معتبر در شرکت خدمات نظافت

·      برخورد قابل احترام با مشتریان و نیروهای کاری خود

·      بیمه کردن کارگرها

·      داشتن خط های ثابت و پاسخگویی صحیح به مشتریان

·      و ...

اگر چنین شرکتی را پیدا کنید حتما می توانید تا سال ها برای نظافت شرکت خود آسوده خاطر باشید و بدون هیچ گونه دردسری اقدام کنید و شاهد پاگیزکی محل کارتان شوید. همانطور که می دانید پاکیزگی و تمیزی محل کار تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان کاری کارمندان و مدیران دارد.

مطالب مشابه و نکته های خدماتی را در سایت خدمات آنلاین نکت ببینید.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شرکت خدمات نظافت برای نظافت نظافت شرکت نیروی کار شرکت ها محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود