Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:50:47 GMT

آخرین وضعیت شکایت خارجی‌ها از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۵۹۶۰

آخرین وضعیت شکایت خارجی‌ها از پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره پرونده‌های شکایات این تیم در فیفا ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خواجه‌وند بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و درباره پرونده‌هایی که در فیفا دارند، اظهار کرد: در بحث پرونده‌های بین‌المللی گزارش مفصلی ارائه و به صورت مکرر گفته شد. گزارش مفصلی روی سایت باشگاه آمده و آنجا به تفسیر توضیح دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه پرونده‌ها تحت کنترل است، ابراز کرد: اعلام وصول پرونده بودیمیر در فیفا انجام گرفته و به دادگاه CAS ارسال شده است. پرونده آقای برانکو و دستیاران‌شان هم در حال رسیدگی است و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا ببینیم باید چه اقدامی انجام دهیم.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات سرتن چوک و گابریل از سوی فیفا و وضعیت شکایت نیسلون عنوان کرد: حکم پرونده نیلسون به تازگی آمده و ما از فیفا درخواست شرح تفصیلی حکم را داشتیم تا ان‌شاالله ابلاغ شود و بعد از آن ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم.

 

خواجه‌وند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرارداد با کارگزار پرسپولیس فسخ شده است، گفت: من هنوز در این باره صحبتی انجام نمی‌دهم.

 

او درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار کرد: حکم اولیه پرونده برانکو به ما ابلاغ شده ولی ما درخواست مشروع حکم را داشتیم و از فیفا درخواست کردیم تا از محل مطالبات ما هزینه ابلاغ رای را برداشت کند که خدا را شکر نامه‌ای آمده و پذیرفته شده است. به اندازه کافی در فیفا مطالبات داریم که اینگونه پول‌ها از حساب ما برداشت شود.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم ۶۱۷ هزار دلار به غیر از پرونده نیلسون در فیفا پرونده دارد، عنوان کرد: من این حساب و کتاب‌ها را انجام ندادم ولی حتما امور مالی حساب دقیق‌اش را دارد ولی ما یک طلبی از فیفا داریم که بخشی از این مطالبات، می‌تواند از آنجا برداشت شود.

 

خواجه‌وند یادآور شد: هنوز برای پرونده برانکو در مرحله پرداخت نیستیم. باید حکم رای از سوی فیفا صادر شود تا ببینیم باید به CAS  اعتراض کنیم یا خیر.

 

او پیرامون آخرین وضعیت پرونده شکایت کالدرون گفت: پرونده ایشان هم اعلام وصول و به ما ابلاغ شده است. الان هم برای صدور حکم به هیأت داوری رفته است.

مهدی خواجه وند (سخنگوی باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس خواجه وند پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی