Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:55:22 GMT

ماهواره آمریکایی را هک کنید و برنده ۵۰ هزار دلار شوید!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۱۲۷

ماهواره آمریکایی را هک کنید و برنده ۵۰ هزار دلار شوید!

نیروی هوایی آمریکا به دنبال برگزاری مسابقه‌ای است که در آن شرکت‌کنندگان باید کنترل ماهواره‌ای واقعی در مدار زمین را در دست بگیرند؛ ۳ برنده اول این مسابقه به ترتیب مبلغ ۵۰ هزار دلار، ۳۰ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار دریافت می‌کنند! ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نیروی هوایی آمریکا از برگزاری مسابقه‌ای خبر داد که در آن، به هکری که بتواند به ماهواره‌های در حال گردش در فضا، نفوذ کرده و کنترل آن را در اختیار بگیرد، مبلغ 50 هزار دلار را به عنوان جایزه اعطا کند!

پایگاه اطلاعاتی "topwar" نوشت، به گفته این سازمان مرحله مقدماتی این مسابقه اواخر ماه مه 2020 برگزار می‌شود و فینال این رقابت‌ در ماه اوت، زمانی که کنفرانس "DEF CON" برگزار می‌شود ، تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر امکان ثبت نام شرکت‌کنندگان این مسابقه در سایت "Hack-A-Sat" وجود دارد؛ تیم‌هایی مجاز به شرکت هستند که توانایی هک یک فضاپیما را داشته باشند.

مرحله مقدماتی از 22 ماه مه آغاز می‌شود و 48 ساعت به طول خواهد انجامید؛ در طی آن تیم‌های پذیرفته شده وظایفی را دریافت کرده، آنها را حل می‌کنند و موارد جدیدی را دریافت می‌کنند؛ براساس نتایج این مرحله، هشت تیم برای حضور در فینال انتخاب می‌‌شوند.

فینال در ماه اوت و در دو مرحله برگزار می‌شود؛ در مرحله اول، تیم‌ها باید یک فضاپیما را روی زمین هک کنند و در مرحله دوم، کنترل ماهواره‌ واقعی‌ای را که در مدار زمین قرار دارد، باید در دست بگیرند؛ باید مراحل هک و در دست گرفتن ماهواره در یک مقاله توضیح داده شود.

سه برنده اول این مسابقه به ترتیب مبلغ 50 هزار دلار، 30 هزار دلار و 20 هزار دلار دریافت می‌کنند.

پیشتر نیز ارتش آمریکا در سال 2016، مسابقه مشابهی را برگزار کرد و تیم "هک پنتاگون" در آن مسابقه در رده نخست قرار گرفت.

افزایش حملات نژادپرستانه در استرالیا در پی فراگیری ویروس کروناویروس کرونا می‌تواند باعث سکته مغزی شود!ویروس کرونا زیر نور خورشید بیش از 2 دقیقه زنده نمی‌ماند!

انتهای پیام/

R1545/P/S2,1313/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد

 قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و هشت تیم باقیمانده رقیب خود را شناختند.

 تراکتور تبریز - مس رفسنجان

 چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

 گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

 ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان

 در مرحله نیمه‌نهایی، برنده بازی تراکتور تبریز - مس رفسنجان با برنده چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک و برنده تقابل گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران با برنده مسابقه سپاهان - ملوان بندرانزلی دیدار خواهند کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان