Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@21:11:39 GMT

اجرای ویژه‌برنامه رمضانی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۲۶۹

اجرای ویژه‌برنامه رمضانی در فضای مجازی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به دلیل شیوع کرونا و اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن، امکان برگزاری حضوری مراسم‌های ماه مبارک رمضان وجود ندارد لذا ویژه برنامه‌های این ماه پر برکت، هر شب و همچنین در ایام قدر ویژه ایرانیان، دانشجویان و علاقه‌مندان مقیم ژاپن از طریق «اینستاگرام» و «یوتیوب» رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ویژه برنامه‌ها که از طرف رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و سفارت کشورمان برگزار می‌شود از لحظاتی قبل از افطار (از روز شنبه 6 اردیبهشت‌ماه) آغاز و مشتمل بر دعا، مناجات، دعای رهبر معظم انقلاب، نماهنگ‌های متنوع، تواشیح، اذان، پخش ربنا و سخنرانی به صورت لایو و مستقیم از شبکه‌های مجازی هر شب و روضه خوانی و قرآن به سر گرفتن در ایام قدر خواهد بود.

همچنین، با هماهنگی انجام شده مهدی قاسمی، استاد برجسته دینی در این 30 شب سخنرانی خواهند داشت و برای ایرانیان دانشجویان مقیم موضوعات دینی و قرانی را تشریح ‌می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس و لینک زیر متعلق به اینستاگرام و یوتیوب رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، از این برنامه‌ها به صورت مستقیم بهره‌مند شوند.

بنابر اعلام این خبر، لینک‌های دسترسی در اینستاگرام به آدرس bit.ly/InstaRaizaniJP و در یوتیوب به آدرس https://bit.ly/YoutubeIranbunka است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان