Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:19:58 GMT

افزایش ۲۲ سانتی متری آب تالاب بین المللی «قوری گول»

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۳۰۷

افزایش ۲۲ سانتی متری آب تالاب بین المللی «قوری گول»

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حجم آب موجود در تالاب قوری گول در حال حاضر ۲ میلیون متر مکعب و وسعت آن نیز ۱۴۱ هکتار است.

وی ادامه داد: میزان ورودی تالاب از اول فصل آبگیری جاری، نیمه آبان ماه سال ۱۳۹۸، یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مکعب است که این شرایط نشان از بهبود وضعیت آبی تالاب به خصوص نسبت به سال‌های اخیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به عبارت دیگر در این مدت ۸۳ سانتی متر آب وارد تالاب قوری گول شده است.

قاسمی گفت: تالاب قوری گول یکی از تالاب‌های رامسر سایت کشور و با تنوع زیستی غنی و محل زاد آوری اردک سرسفید به عنوان یکی از پرندگان در معرض خطر انقراض می‌باشد.

تالاب بین المللی قوری گول در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غربی شهرستان بستان ‎آباد و ۴۵ کیلومتری شرق تبریز در ارتفاع یک هزار و ۸۹۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

این تالاب در سال ۱۳۵۴ در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است و از سال ۱۳۷۳ جزو مناطق شکار ممنوع است.

کد خبر 4909324

منبع: مهر

کلیدواژه: تالاب حمید قاسمی محیط زیست آذربایجان شرقی ویروس کرونا بوشهر شیراز ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان بیرجند ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بارش باران جهش تولید استانداری قزوین قوری گول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت