Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:59:40 GMT

عاملان توزیع گوشت فاسد در آستارا محاکمه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۳۴۸

عاملان توزیع گوشت فاسد در آستارا محاکمه می‌شوند

حبیب بنی رستم روز شنبه در شبکه دامپزشکی آستارا اظهار کرد: گوشت های فاسد با ۳۸۳ بار بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و غذاخوری های بین راهی طی فروردین ماه کشف و معدوم شده بود.

وی افزود: شبکه دامپزشکی در ماه رمضان علاوه بر گشت های مستقل، با همکاری ادارات شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشت های مشترک اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، موجب بروز بیماری های مسری از قبیل آنفلوانزا و عفونت دستگاه گوارشی می شود و فروش مرغ و اردک محلی زنده، پرکنده و بدون رعایت موازین بهداشتی ممنوع است. 

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا گفت: در فروردین ماه امسال، ۸۲۰ تن گوشت گوسفند در ۶۴ کانتینر، در حین ورود به کشور از مرز این شهرستان بازبینی و پایش بهداشتی شد و واحد قرنطینه شبکه دامپزشکی در اداره کل گمرک آستارا فعال است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و دامداران این شهرستان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ راس گاو و گوساله و ۱۶ هزار راس گوسفند و بز را نگهداری می کنند. 

برچسب‌ها آستارا واردات سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا واردات سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت آستارا واردات سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت شبکه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز