Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:29:32 GMT

آقای انصاریفرد با خودسری دردسرساز شدی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۶۵۱۴

آقای انصاریفرد با خودسری دردسرساز شدی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیریت سابق صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کناره‌گیری محمدحسن انصاریفر از مدیرعاملی پرسپولیس و مشکلاتی که در این مقطع برای باشگاه شکل گرفته، عربشاهی نیز به جمع منتقدان همبازی سابقش اضافه شد.عربشاهی در گفتگو با فارس در رابطه با حضورش در باشگاه گفته:

 

ما برای تشکر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره که درگذشت پدر و مادر آقای سلطانی را روی سایت باشگاه تسلیت گفته بودند و بنرهایی هم برای این اتفاق در نظر گرفته بودند و همچنین تولد مجتبی محرمی را تبریک گفته بودندبه دفتر جناب رسول پناه رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آنجا به صحبت مشغول شدیم و در مورد باشگاه و مدیرعامل قبلی که دوست سابقمان است صحبت‌ کردیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه چرا از انصاریفرد به عنوان دوست سابق یاد کرده گفت:

 

وقتی من نوعی به عنوان مدیر پشت میز می‌نشینم و دوستان و پیشکسوتان از من حمایت می‌کنند، اگر از این موقعیت سو استفاده کنم نارفیقی کرده‌ام. رفاقت، اتوبان دو طرفه است و هیچ وقت یکطرفه نمی‌شود رفت. انصاری‌فرد از خود پیشکسوتان بود. در پرسپولیس بازی کرده بود و پیشکسوتان هم حمایتش کرده بودند و درست نبود یکسری کارها را انجام بدهد.


وی ادامه داد: من شش سال در هیأت مدیره پیشکسوتان بودم. ما اگر می‌خواستیم چیزی را تصویب کنیم، یک رونوشت می‌نوشتیم و آن رونوشت به تأیید هیأت مدیره باید می‌رسید و بعد مدیرعامل آن را انجام می داد، اما انصاری‌فرد خودسرانه کار کرد و برای باشگاه بدهی روی بدهی آورد. باید ببینیم منطق چه می‌گوید. باید به دنبال منطق بروید نه به دنبال دوست.

 


پیشکسوت پرسپولیس افزود: قدوسی در صفحات مجازی می‌گوید انصاری‌فرد اینطور و آنطور بود و مقصر هیات مدیره بوده و... اما انصاری‌فرد خودسرانه قرارداد می‌بست، خودسرانه قراردادهایی را که می گرفت پیش خورم کرد، خودسرانه بدهی روی بدهی آورد،  چک باشگاه دولتی که دو امضا  است و یک نماینده هیات مدیره و یک مدیر باشگاه که باید حق امضا داشته باشد را خودسرانه کشیده است. تحریم هایی که فیفا می خواست نسبت به بدهی باشگاه اعمال کند، پول برانکو، با کالدرون کاری کرد که گفت من از حق خودم می‌گذرم، ولی او باید برود! چرا سرمربی خارجی تیم باید چنین حرفی بزند؟

 

وی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: الان رسول پناه با کارهایی که انجام داده و با مدیریتی که دارد، این بدهی‌ها را تا اندازه ای تسویه کرده، طلبی که از فیفا داشتیم گرفته و مطالبات چند نفر را داده، چند نفر هم زمان تعیین کردند تا بدهی آن ها هم پرداخت شود. تقریبا حدود 600 تا 700 هزار دلار طلبی که از فیفا داشتند را گرفته و بدهی تسویه کرده است. متاسفانه مدیران کارنابلد به پرسپولیس ضربه زدند.


عربشاهی اضافه کرد: الان هم بازیکنان مقداری طلبکار هستند، قراردادهایی که مدیرعامل قبلی ما بسته نجومی بسته، فقط عشق عکس انداختن با بازیکنان را داشته، شما می دانید کدام بازیکن را می گویم. مدیری که نابلد است می‌آید و چنین کارهایی می‌کند. انصاری فرد متاسفانه کارنامه قبولی ندارد و کارهایی که کرده قشنگ نبود. ما از دوستمان که سه چهار سال کنارمان بازی کرده بود، انتظار چنین کارهایی نداشتیم. حالا امیدواریم رسول‌پناه در کارش موفق باشد. من چهارده سال در این باشگاه بازی کردم و اینجا خانه دوم من است. ما دوست داریم پرسپولیس سربلند باشد و جام چهارم را بگیرد. رسول پناه فکرهای خوبی در سرش است و آن‌ها را برای ما تشریح کرد. ما نه رفته بودیم که جیب خودمان را پر کنیم و نه اینکه فلان کس را بالا ببریم و یا فلان کس را پائین ببریم. 

 

عربشاهی درباره ماجرای دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس و حواشی شکل گرفته در اینباره نیز می‌گوید: در مورد ادعای سپاهان که می‌گوید باید رأی کمیته انضباطی برگردد و سه-هیچ نباشد و بازی تکرار شود، اصلاً این را قبول ندارم. پرسپولیس شایستگی قهرمانی را دارد. باید بازی‌ها را ادامه بدهند حتی اگر بدون تماشاگر باشند. اگر هم قرار است بازی‌ها را قطع کنند باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند چون پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل بود. این داستان‌هایی که تراکتور و سپاهان تعریف می‌کنند، اگر خودشان بودند آن‌ها را قبول داشتند؟ مطمئناً نه.

ضیا عربشاهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ضیا عربشاهی انصاری فرد رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند

رئیس سازمان چای کشور گفت: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است و کارخانجات چای موظف هستند تمام بدهی خود را به چایکاران پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حبیب جهانساز امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه با اعضای هیئت مدیره سندیکای کارخانجات چای و چای‌کاران با بیان اینکه در سال گذشته دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکل چای‌کاران در کشور داشته است، اظهار کرد: چای‌کاران با سختی زیاد در فصول مختلف سال به کاشت و برداشت چای مشغول هستند اما همواره در پرداخت مطالبات این قشر از جامعه با مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: در سال گذشته در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم بسیاری از دغدغه چای‌کاران برطرف و دولت حق‌الزحمه خود را پرداخت کرد.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، برگ سبز چای درجه یک به ازای هر کیلو ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

جهانساز با بیان اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی چای در سال جاری در حال انجام است، تصریح کرد: میزان بدهی کارخانجات به چای‌کاران را ۳۱ میلیارد تومان است کارخانجات چای موظفند تمامی بدهی خود را به چای‌کاران پرداخت کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جلوگیری از ورود چای سنواتی به بازار در فصل بهره‌وری گفت: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده است و در سال جاری نیز با همین مشکل مواجه هستیم بنابراین از دولت تقاضا داریم مسئله چای سنواتی را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: کارگروهی در حوزه چای در کشور تشکیل شد و مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند و چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود بدون شک هدف واردات به کشور است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پیش‌بینی خرید دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی برگ سبز چای در کشور گفت: از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند.

کد خبر 748476

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر