Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرونده‌ها تحت کنترل هستند و موضوع بودیمیر نیز در فیفا اعلام وصل و به دادگاه CAS ارسال شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی خواجه وند در مورد پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس در فیفا به رسانه‌ها گفت: پیش از این در مورد پرونده‌های بین المللی یک گزارش مفصل منتشر شده و خوشبختانه پرونده‌ها تحت کنترل است و پرونده بودیمیر نیز در فیفا اعلام وصل و به دادگاه CAS ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرونده برانکو ایوانکوویچ و دستیاران وی نیز در دست بررسی است و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا ببینیم چه باید کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد طلب نیلسون کوریا عنوان کرد: حکم این بازیکن به تازگی آمده و از فیفا شرح تفصیلی حکم را خواسته‌ایم تا در مورد این پرونده هم تصمیم گیری کنیم.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد کارگزاری پرسپولیس کاملا لغو شده است یا خیر، گفت: در این مورد باید با مدیریت صحبت کنید.

وی در مورد وضعیت پرونده برانکو گفت: حکم اولیه به ما ابلاغ شده و ما درخواست شرح حکم را کرده‌ایم. باید هزینه‌ای پرداخت می‌شد و از فیفا خواستیم این هزینه از مطالبات ما پرداخت شود که خوشبختانه این درخواست‌مان پذیرفته شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا مشکل طلب برانکو با این پرونده حل می‌شود یا خیر، گفت: خیر، در مورد پرونده این مریی در مقام پرداخت نیستیم و باید شرح حکم به ما برسد و پس از آن تصمیم بگیریم که آیا باید به دادگاه شکایت کنیم یا خیر.

خواجه‌وند در مورد اینکه طلب پرسپولیس از فیفا چقدر است، تاکید کرد: به اندازه کافی طلب داریم و این هزینه‌ها از آنجا پرداخت می‌شود.

خبرنگاری پرسید طبق بررسی‌ها این مبلغ 617 هزار دلار بوده است، عنوان کرد: مانند شما حساب نکرده‌ام، اما امور مالی حساب دقیق را دارد. در مجموع طلبی داریم که قسمتی از این مطالبات می‌تواند تهاتر شود.

وی در مورد پرونده کالدرون گفت: پرونده او هم اعلام وصول شده و دعوای ما هم به هیات صدور حکم ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا حقوقی باشگاه پرسپولیس مورد پرونده خواجه وند پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!

صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!

دیگر خبرها

  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • قلعه خواجه لرزید