Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست  استان ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این باره گفت: ۳ نفر متخلف احداث ۲ حلقه کوره زغال غیرمجاز که در دو عملیات جداگانه توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده هلن شهرستان کیار دستگیر شده بودند، محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شهرام احمدی افزود: ۲ نفر از این افراد متخلف به جرم احداث یک حلقه کوره زغال غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیون ریال جزای نقدی (هر کدام ۹ میلیون ریال) جایگزین ۱۸ ماه حبس تعزیری (هر کدام ۹ ماه حبس) در حق صندوق دولت محکوم شدند. وی ادامه داد: این متخلفان در صورتیکه مبلغ جریمه را پرداخت نکنند، مجازات حبس برای آنها اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در پرونده دیگر نیز، یک نفر متخلف به جرم احداث یک حلقه کوره زغال غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن به پرداخت ۹ میلیون ریال جزای نقدی جایگزین ۶ ماه حبس تعزیری در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود: برای این متخلف به لحاظ نداشتن سابقه کیفری قرار تعلیق به مدت یکسال در اجرای مجازات صادر شده است.

وی عنوان کرد: این متخلفان علاوه بر پرداخت مبالغ فوق ملزم به پرداخت ضرر و زیان محیط زیست نیز هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم طبیعت دوست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مراتب را از طریق شماره تلفن های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.
گفتنی است ،منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که در محدوده شهرستان‎‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

48

کد خبر 1381033

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری منطقه حفاظت شده هلن حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله