Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:08:45 GMT

۲ مامور انتظامی گلستان در درگیری مسلحانه مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۷۰۳۰

۲ مامور انتظامی گلستان در درگیری مسلحانه مجروح شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی روز شنبه اظهار داشت: در حین بازرسی ماموران از یک خودرو در این ایست و بازرسی، راننده به سرعت ماشین را روشن و اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز زمین‌گیر شد.

به گفته وی ۲ مامور انتظامی گلستان در این عملیات مجروح شدند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ کیلو و ۴۵۵ گرم تریاک، یک قبضه کلت کمری جنگی و یک تیغه خشاب جنگی ۱۵ عددی به همراه ۳۴ فشنگ و یک نارنجک دستی اشک‌آور و ماسک ضدگاز و فیلتر مربوط به آن و ۸ حلقه وافور بدون چوب کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایست و بازرسی تنگراه به عنوان گلوگاه ورودی استان گلستان از شرق در مسیر جاده بین المللی تهران - مشهد و در جوار پارک ملی گلستان در محدوده شهرستان گالیکش مستقر است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گلستان خودرو زمین ماسک مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد