Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:07:52 GMT

همت بلند بسیج دانشجویی برای مقابله با کرونا در بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۷۰۴۶

همت بلند بسیج دانشجویی برای مقابله با کرونا در بندرماهشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بندرماهشهر از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا علاوه بر انجام عملیات ضدعفونی معابر و امکان عمومی، با راه اندازی 4 کارگاه تولید ماسک، شیلد، دستکش و محلول ضدعفونی برای مبارزه با این بیماری در شهرستان گام های بزرگی برداشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، 50نفر از دانشجویان دختر و پسر بسیجی دانشگاه آزاد بندرماهشهر، این روزها که با شیوع بیماری کرونا، سلامت همشهریان خود را در خطر دیدند، نه تنها عرصه علم اندوزی و کسب دانش را رها نکرده بلکه با بهره گیری از دانش و توانایی خود پا در عرصه جهاد نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با امکانات حداقلی توانستند 4 کارگاه تولید ماسک، دستکش، شیلد و محلول ضدعفونی را راه اندازی کرده و تولیدات آن را در بین گروه های جهادی، افراد نیازمند و مناطق محروم شهرستان توزیع کنند.

دانشجویان جهادی در این کارگاه ها از 15 اسفند موفق به تولید روزانه 3 هزار عدد دستکش، 500 عدد ماسک به کمک حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)، 100 عدد شیلد و 600 لیتر محلول ضدعفونی شدند که همچنان پای کار هستند.

البته این جهادگران به اینجا بسنده نکرده و از 12 اسفندماه تاکنون اقدام به عملیات ضدعفونی معابر، امکان عمومی و خیابان های اصلی شهر کردند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کرونا بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟