Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قاسم خوشدل‌پور، رئیس تولید ریخته‌گری، با بیان این مطلب گفت: در ناحیۀ فولادسازی در حال حاضر به‌صورت متوسط 110 تا 120 ذوب در هر 24 ساعت برنامه‌ریزی و تولید می‌گردد. این تعداد ذوب بر اساس عرض و گرید موردنیاز مشتری روی 5 ماشین ریخته‌گری توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در 30 فروردین‌ماه، فقط در ماشین 2 ریخته‌گری تعداد 50 ذوب که معادل 40 درصد ظرفیت تولید روزانۀ ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم بود برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ خوشدل‌پور این مهم با اجرای دو فلای تاندیش موفق پیاپی و افزایش متوسط سرعت ماشین ریخته‌گری به 1.5 متر بر دقیقه جهت تولید تختال با عرض 1530 میلی‌متر و ضخامت 200 میلی‌متر محقق شد. این در حالی است که سرعت متوسط ریخته‌گری این ماشین در ماه‌های اخیر به 1.3 متر بر دقیقه رسیده بود.

رئیس تولید ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: عرض و ضخامت تختال بر اساس درخواست مشتری و نیاز بازار تنظیم می‌شود و وجود ظرفیت بالای تولید در واحد ریخته‌گری، ازآنجاکه نهایت عرض 1850تا2000 میلی‌متر و نهایت ضخامت 220تا250 میلی‌متر است، بارز است.

وی دانش و تجربه و عملکرد بسیار خوب کارکنان تولید ماشین ریخته‌گری و آماده‌به‌کاری بسیار بالای ماشین برای بهره‌برداری در سرعت بالا و اجرای فلای تاندیش، و همچنین توانمندی تیم تعمیرات ریخته‌گری را از مهم‌ترین عوامل کسب این رکورد دانست.

خوشدل‌پور با اشاره به اهمیت تولید محصولات کیفی تصریح کرد: کیفیت 94 درصد از تختال‌های تولیدی و بدون مشکل بودن آن‌ها، از کیفیت خوب قالب، سگمنت‌ها و سیالات ماشین مخصوصا آب خنک‌کاری حکایت دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه تولید رکورد ماشین ریخته گری ماشین ریخته گری میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف