Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@06:14:22 GMT

خدمات منحصر به فرد قطارهای 5 ستاره فدک را بشناسید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۷۲۰۸

خدمات منحصر به فرد قطارهای 5 ستاره فدک را بشناسید

شرکت قطارهای 5 ستاره فدک، با فراهم ساختن امکاناتی ویژه برای مسافران خود تلاش کرده است تا سفر آنها با این وسیله نقلیه را بیش از پیش خاطره انگیز کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، همانطور که می‌دانید سفر با قطار از جمله محبوب­ترین مسافرت­ها در سراسر جهان است. اما از آنجایی که این وسیله نقلیه نسبت به هواپیما، سرعت کمتری دارد و مدت زمان سفر با آن طولانی­ تر است، هر ساله بسیاری از کارگزاران ریلی در تمامی کشورهاتلاش می‌کنند تا با مهیا ساختن امکاناتی خاص و ویژه به سهولت سفر با این وسیله نقلیه محبوب بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران نیز شرکت قطارهای 5 ستاره فدک، با فراهم ساختن امکاناتی ویژه برای مسافران خود تلاش کرده است تا سفر آنها با این وسیله نقلیه را بیش از پیش خاطره انگیز کند. برای آشنایی با این امکانات که برخی از آنها تا حدودی عجیب و باورنکردنی نیز هستند با قاصدک 24 در ادامه مطلب "خدمات منحصر به فرد قطارهای 5 ستاره فدک را بشناسید" همراه باشید.

ارائه واکس کفش در بسته بندی مخملی!

پیش از این بارها در وبلاگ و مقالات قاصدک 24 در خصوص امکانات قطارهای مسافربری در ایران صحبت کرده­ایم و حتی به طور ویژه در مطلبی با عنوان "مقایسه 5 ویژگی متفاوت در بلیط قطار رجا و فدک" به مقایسه دو شرکت معروف ریلی کشور یعنی رجا و فدک با هم پرداخته ایم. حال می‌دانیم که در اغلب قطارهای لوکس و درجه یک ایران، ارائه پک­های بهداشتی جزو خدمات معمول است و این پک­ها اغلب شامل یک دستمال مرطوب، مسواک و حتی خمیر دندان هستند. اما فدک در قطار پنج ستاره ویژه خود به نوعی سنگ تمام گذاشته و پس از ورود مسافران به خریدارانبلیط قطار این کلاس مسافرتی خود، پک­های بهداشتی ویژه­ای را ارائه می‌کند که در کیف­های مخملی شکیلی بسته بندی شده اند. جالب است بدانید این پک­ها شامل مسواک، خمیر دندان، شانه، چشمبند و دمپایی هستند. اما همه چیز به همینجا خلاصه نمی‌شود و فدک حتی برای برق انداختن کفش چرمی شما در قطار هم چاره اندیشی کرده و یک قوطی واکس کفش را هم به این پک اضافه کرده است!

طبخ غذا با دستورالعمل­های اتریشی

شرکت اتریشیDonhauser، بزرگ­ترین کترینگ ریلی فعال در آسیا است که مسئولیت طبخ و سرو غذا در قطارهای فدک را بر عهده دارد. این مجموعه با به کارگیری یه سرآشپز ایرانی – اتریشی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را باب طبع ذائفه ایرانیان تهیه می‌کند و آنها را توسط مهمانداران آموزش دیده، برای مسافران خود سرو می‌نماید. نا گفته نماند خدمات مهمانداری این قطار مجهز به امکانات سرو غذای سرد و گرم است که این قابلیت به مهمانداران کمک می‌کند تا وعده­های پذیرایی تهیه شده را به بهترین شکل ممکن و با حفظ کیفیت اولیه مواد غذایی، برای مهمانان خود سرو نمایند.

راحتی فرست کلاس هواپیما در تخت­های فدک

بسیاری از مسافران به کیفیت خواب خود اهمیت ویژه­ای می‌دهند و نمی‌توانند حتی برای ساعاتی کوتاه در تخت­های کوچک و ناراحت استراحت نمایند. این افراد، اغلب ترجیح می‌دهند تا با پرداخت هزینه­ای بیشتر، یک بلیط هواپیما را در بخش فرست کلاس رزرو نمایند تا بخواهند با تخت­های کوچک یک کوپه در قطار، سرو کله بزنند. خب بدیهی است که رزرو بلیط هواپیما در بخش فرست کلاس می‌تواند برای این افراد مزایای خاص خود را داشته باشد. اما مسافری که قطار را برای سفر خود انتخاب می­کند قادر خواهد بود به یک سامانه فروش انواع بلیط هوایی و زمینی مانند سامانه قاصدک 24 مراجعه کند سامانه ای که بتواند منبع و راهنمای خوبی برای او باشد و سپس  با تهیهبلیط قطار قاصدک 24و انتخاب قطار فدک با یک سفر راحت و بی دغدغه یک خواب راحت در تخت­های فدک را تجربه کند دیگر تمایلی برای نشستن در فضای محدود کابین پرواز یک هواپیما ندارد. چرا که تخت­های فدک نسبت به صندلی­های تخت خواب شو معمول و مورد استفاده در سایر قطارهای مسافربری، بزرگتر است و از ابعادی معادل با 1760*600 سانتی متر برخوردار است. از این رو مسافر می‌تواند با خرید یک بلیط قطار فدک، به ویژه در سفرهایی که در طول شب به انجام می‌رسند یک خواب عمیق و منحصر به فرد را تجربه نماید.

قابلیت استفاده از انترانت داخلی قطار

در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، استفاده از انترانت داخلی در وسایل نقلیه عمومی چندان قابلیت ویژه و منحصر به فردی به شمار نمی‌آید. چرا که مسافرانی که امروزه کمتر پیش می‌آید که چشم از صفحه تلفن همراه خود بردارند دیگر حتی می‌توانند به راحتی با خرید یک بلیط اتوبوس معمولی هم، از اینترنتی نا محدود استفاده نمایند. اما این قابلیت در کشور ما یعنی ایران، هنوز هم جزو امکانات خاص طبقه بندی می‌شود چرا که بسیاری از وسایل نقلیه به جهت مهیا نبودن زیر ساخت های لازم، قادر به ارائه انترانت داخلی به مسافران خود نیستند. اما با وجود تمام این محدودیت­ها شرکت قطارهای مسافری فدک این امکان را برای مسافران خود فراهم ساخته است تا حتی در طول سفر نیز بتوانند شبکه­های اجتماعی خود را چک کرده، به کارهایشان برسند و حتی کودکانشان را با بازی­های آنلاین سرگرم نگه دارند.

ارائه پکیج­های بلیط و هتل در مسیرهای خاص

شرکت قطارهای مسافری فدک برای مسافران خود در برخی از مسیرهای خاص، امکان خرید یک پکیج مسافرتی که شامل بلیط قطار و هتل است را فراهم کرده است. بر این اساس به طور مثال خریداران محترم می‌توانند با تهیه بلیط قطار مشهد از این شرکت ریلی، توامان بلیط قطار و هتل خود را رزرو نمایند و بدون کوچکترین دغدغه­ای در خصوص اقامت خود، سفرشان را آغاز کنند. البته لازم به ذکر است این پکیج­ها اغلب با تخفبفات ویژه و در مواردی حتی به صورت رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرند تا خریداران بتوانند به راحتی سفری همه چیز تمام را تجربه نمایند.

در نهایت لازم به ذکر است که پکیج­های مسافرتی فدک، در حال حاضر تنها در برخی از مسیرهای ریلی منتخب ارائه می‌شوند. از این رو خریداران محترم بلیط قطار فدک می‌توانند با تهیه بلیط سایر مسیرها از وب سایت قاصدک 24 از خدمات رزرو هتل این مجموعه مسافرتی، در سراسر کشور نیز برخوردار شوند. فراموش نکنید خدمات قاصدک 24 تنها به خرید بلیط قطار و رزرو آنلاین هتل خلاصه نمی‌شود و کاربران محترم می‌توانند انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و حتی بیمه مسافرتی را نیز به صورت اینترنتی از این سامانه خریداری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: ستاره فدک قطارهای 5 ستاره فدک برای مسافران خود وسیله نقلیه شرکت قطارهای بلیط قطار قاصدک 24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 

آفتاب‌‌نیوز :

آیا با تلویزیون‌های uhd واقعی آشنا هستید؟ این نوع تلویزیون‌ها را با چه مشخصه و ویژگی‌هایی می‌شناسید؟ بازار انواع تلویزیون‌ها از جمله تلویزیون شهری از آن دست بازار‌هایی می‌باشد که به طور مرتب دستخوش تغییر و پیشرفت است و ما هر روز شاهد فناوری جدید و به روزی در این زمینه هستیم به طوری که کمپانی‌های مختلف در رقابت سرسختی با یک دیگر هستند و در تلاشند که با اضافه کردن آپشن‌های خاص به تولیدات خودشان گوی سبقت را از دیگر رقیبان بدزدند که یکی از جدیدترین و به روزترین تلویزیون‌ها انواع uhd می‌باشد، اما موضوع این است که تشخیص دادن نوع واقعی این دست از تلویزیون‌ها از نوع غیر واقعی کار دشواری است و نیاز به مهارت دارد.

تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید

اگر قصد خرید تلویزیون شهری یا خانگی از نوع uhd را دارید و هدف تان آشنایی با این دسته از تلویزیون‌ها می‌باشد، ویژگی‌های زیر به شما کمک می‌کند نوع واقعی این نوع تلویزیون‌ها را از نوع غیر واقعی تشخیص دهید:

کیفیت تصاویر فوق پیشرفته

فناوری uhd به این معنا می‌باشد که شما می‌توانید پیچیده‌ترین و ریزترین جزئیات را در این تلویزیون‌ها با وضوح بیش تری ببینید، دقت تصاویر در تلویزیون‌های uhd جدید بسیار بیشتر از تلویزیون‌های فول اچ دی می‌باشد که تا به امروز توانسته بودند بالاترین دقت در تصاویر را به خودشان اختصاص دهند، این کیفیت تصاویر منحصر به فرد با اضافه شدن فناوری‌هایی مانند تنظیم نقطه‌ای نور و دقت سیاهی در حال بهبود بیشتر می‌باشد که این ویژگی به شما امکان خواهد داد کیفیت خیره کننده uhd را دریافت کنید. کمپانی سامسونگ ادعا کرده است که تلویزیون‌های uhd توانسته است تصاویری با کیفیت بسیار واقعی غیر قابل باور و با حدود ۸ میلیون پیکسل را مهمان خانه‌های شما کند، چیزی که می‌تواند رضایت شما را جهت استفاده از یک تلویزیون خوب و با کیفیت به دست بیاورد.

تلویزیون شهری

طراحی قابل تکامل

فناوری قابل تکامل به این معنا می‌باشد که کاربر می‌تواند کلیه قابلیت ها، کارایی‌ها و عملکرد مطلوب را در تلویزیون مورد نظرش داشته باشد، بدون آن که نیاز به خرید تلویزیون جدیدی داشته باشد، یعنی برای این کار تنها کافی است که کیت تکامل را با نصب بسیار آسان آن به تلویزیون خود اضافه کنید. این فناوری به شما امکان خواهد داد مطابق و همگام با استاندارد‌های نمایشی به پیش بروید، بنابراین در هنگام خرید یک تلویزیون uhd نه تنها می‌توانید تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا و خوب را داشته باشید و از آن لذت ببرید بلکه می‌توانید دیگر محتوا‌های uhd که بعد‌ها عرضه می‌شوند را با تصاویر با کیفیت به سیستم خودتان اضافه کنید.

طراحی فلزی باریک ساده و براق

تلویزیون‌های uhd به علت برخورداری از یک طراحی فلزی، باریک و در عین حال براق و ساده با حاشیه بسیار کم، عرض فلزی لبه‌ها و پایه کاملاً فلزی ظاهر زیبا و فوق العاده را به وجود آورده است. این تلویزیون مورد بسیار جمع و جوری است و دارای قابلیت وان کانکت می‌باشد، یعنی کلیه کابل‌های اتصالی به طور مرتب شده در داخل یک جعبه مجزا قرار می‌گیرند، به این ترتیب از تلویزیون آویزان نیستند و هم چنین ویژگی‌هایی ظاهری زیبا به تلویزیون می‌بخشد. از طرفی در هم رفتگی و پیچ خوردگی کابل‌ها به طور چشم گیری کاهش می‌یابد، اما کماکان در این تلویزیون نیز شما به کلیه اتصالات مانند usb دسترسی دارید و هیچ گونه محدودیت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عوض کردن کانال‌ها با لمس

ویژگی مثبت دیگری که در تلویزیون‌های uhd جلب توجه می‌کند و توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خرید آن سوق دهد، این است که شما جهت پیدا کردن کانال‌های مورد نظر خودتان نیازی نخواهید داشت بین کانال‌های مختلف بالا و پایین بشوید یا چندین دکمه را برای این کار فشار دهید. قابلیت کنترل کردن هوشمند در واقع صفحه لمسی بسیار حساسی می‌باشد و این امکان را به شما خواهد داد کانال مورد نظرتان را تنها با کشیدن شماره آن و به راحتی با انگشت خودتان انجام دهید. هم چنین شیار‌های لمسی حساسی وجود دارد که جابجایی به طرفین راست و چپ و بالا پایین شدن در صفحات وب‌ها را جهت انتقال در بین دسته‌های متفاوت گزینه اسمارت هاپ تلویزیون‌ها ممکن می‌سازد. با ظهور این تلویزیون‌ها شما قادر خواهید بود کنترل کاملاً واقعی و هوشمندانه‌ای را با استفاده از انگشتان خودتان تجربه کنید.

تلویزیون شهری

تجربه سرگرمی کاملاً متفاوت

با استفاده از تلویزیون‌های uhd هر آنچه را که مدنظر دارید، به سرعت و به آسانی پیدا کنید، یعنی اسمارت هاب بهترین و بیش‌ترین امکانات را جهت لذت بردن از سرگرمی‌ها برای شما فراهم می‌کند و به لطف دنیایی از برنامه ها، بازی ها، موسیقی و فیلم‌ها در کنار بهره گیری از فناوری نوین uhd شما هرگز احساس خستگی و کسالت نخواهید داشت که حتی در کنار آن می‌توانید به ویدیوها، کلیپ‌ها و تصاویر در دستگاه‌های دیگر از جمله تبلت، دوربین و یا رایانه دسترسی داشته باشید که سازگار با تلویزیون شما هستند. عکس صفحه نمایشگر معمولاً جنبه نمایشی دارد، حتی ممکن است تفاوت‌های زیادی با تصاویر واقعی در نمای کاربری داشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که سرویس‌های تلویزیونی محتوا‌ها و دیگر موارد مرتبط با سازگاری در کلیه قلمرو‌ها و مناطق به آسانی در دسترس نباشند.

نتیجه گیری

در این مقاله تلویزیون‌های uhd واقعی و ویژگی‌های شاخص آن‌ها را بررسی کردیم. یعنی شما با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید تلویزیون uhd واقعی از غیر واقعی را تشخیص دهید. چون تلویزیون‌های uhd واقعی با قابلیت‌های منحصر به فردی عرضه شده اند که نوع غیر واقعی هیچ بهره‌ای از آن ندارد. در سایت‌ای اس آی لایت با دیگر مشخصات انواع تلویزیون‌های hdu بیش‌تر آشنا شوید.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید