Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید مقدم سلیمی روز شنبه با اعلام خبر افزود: با وجود تمامی اقدامات صورت‌گرفته برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با توجه به مبهم بودن زمان عبور از بحران باید تمامی اقشار جامعه همچنان اصول پیشگیرانه را با دقت مراعات کرده و از انجام هر گونه فعالیت‌های عمومی غیرضروری بپرهیزند.
سرپرست معاونت خدمات شهری و مسوول کارگروه سلامت شهرداری قزوین گفت: برای مقابله با کرونا رعایت بهداشت فردی و حفظ فاصله فیزیکی از ضدعفونی کردن فضاهای عمومی اثرگذارتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول کارگروه سلامت شهرداری قزوین اضافه کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به‌منظور پیشگیری از تجمع مردم در اماکن عمومی، زیرمجموعه‌های فرهنگی و تفریحی شهرداری از جمله بوستان‌های شهری، بازیگاه‌های سرپوشیده کودک، منطقه نمونه گردشگری باراجین، دهکده طبیعت، کلاس‌های آموزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، سالن‌های ورزشی شهرداری، خانه شطرنج بوستان ملت و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دی ماه سرویس های بهداشتی شهرداری کلاس های آموزشی گردشگری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان