Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان پردیس از نخستین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی و معیشتی در شهرستان پردیس خبر داد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حامد حمزه‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره به آغاز نخستین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان پردیس اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان نخستین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه در قالب مواسات و همدلی به افراد کم‌برخوردار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه در سه بخش بین نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش نخست افرادی که به صورت طبیعی و جدا از موضوع کرونا نیازمند حمایت هستند و همچنین افراد متأثر از بیماری کرونا شامل کسبه و صنوفی که به دلیل پرخطر بودن مشاغل آن‌ها نتوانسته‌اند امرار معاش کنند، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

یزد| مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیمه ماه رمضان برگزار می‌شودامام‌جمعه یزد: رزمایش مواسات برگرفته از سیره پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) استفرمانده سپاه کربلا: مردم مازندران تاکنون 300 میلیارد ریال به رزمایش مومنانه کمک ‌کردند

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: کمک‌های مؤمنانه با حمایت مردم شهرستان پردیس، سپاه و بسیجیان غیور با محوریت امام جمعه تهیه و در قالب بسته‌های بهداشتی و معیشتی آماده توزیع شده است.

حمزه‌خانی ادامه داد: غیر از این 4 هزار بسته بهداشتی و معیشتی، بسته‌های حمایتی دیگری نیز توسط دفتر آستان قدس رضوی، ائمه جماعات مساجد، خیرین و نیکوکاران و برخی از پایگاه‌های بسیج به صورت خودجوش تهیه و همزمان با ماه مبارک رمضان برای افراد کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

وی سپس در پایان با اشاره به تداوم رزمایش مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در حد توان و با تمام قوا درصدد جذب منابع برای تأمین کمک‌های حمایتی و معیشتی هستیم و در چندین مرحله در این رزمایش کمک حال مردم خواهیم بود‌.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی