Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا احمدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: موکب احباب‌الرضا(ع) بر اساس وظیفه ذاتی خود و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه سبدغذایی و توزیع بین نیازمندان کرد.


وی افزود: با همکاری تمامی خیرین نیک اندیش، ۲ هزار بسته غذایی با ارزش ریالی ۳ میلیون ریال تهیه و از شب گذشته بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، ۵۰۰ بسته سبد غذایی دیگر طی هفته جاری تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.


وی تصریح کرد: این سبد کالا شامل برنج، روغن، قند، شکر، چای، ماکارونی، سویا، رب گوجه، تخم مرغ، پنیر، آبلیمو،مایع دستشیویی، مایع ضدعفونی دست ،پیاز، سیب زمینی، گوشت قرمز و مرغ است.


مدیر اجرایی موکب احباب‌الرضا(ع) ورامین افزود: این موکب از نخستین روز شیوع ویروس کرونا تا امروز، هر شب اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن اصلی با بیش از ۱۷ هزار لیتر مواد خالص ضدعفونی کننده کرده است.


احمدی گفت: دو ایستگاه مکانیزه موکب به طور شبانه روزی اقدام به گندزدایی از خودروهای عبوری می‌کند.


وی افزود: وظیفه ضدعفونی و گندزدایی منازل افراد مبتلا به ویروس کرونا نیز از سوی شبکه بهداشت و درمان به موکب احباب الرضا(ع) سپرده شده و به صورت روزانه، این عملیات انجام می‌شود.


ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمیعت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چای رهبر معظم انقلاب شبکه بهداشت و درمان قند کمک های مردمی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی موکب احباب الرضا ع بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار