Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:37:41 GMT

توزیع 3950 بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان بهشهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۸۳۰۶

توزیع 3950 بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان بهشهر

فرمانده بسیج ناحیه بهشهر گفت: 3 هزار و 950 عدد بسته معیشتی کالا بین خانوارهای نیازمند و مشاغلی که حین شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان دچار آسیب شدند، در شهرستان بهشهر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن پورقربان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان بهشهر با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پا‌ کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تامین می‌کنند، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آنها باشیم.

پورقربان افزود: ۳ هزار و ۹۵۰ عدد بسته معیشتی کالا بین خانوارهای نیازمند و مشاغلی( از قبیل دستفروشان، کارگران ساختمانی روز مزد، خانواده متوفی که مریض کرونایی دارند و خانواده زندانیان نیازمند) که حین شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان دچار آسیب شدند، در شهرستان بهشهر توزیع شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" فرمانده جبهه مقاومت هر زمان که میدید مشکلی در داخل کشور ایجاد می‌شد خودش در خط مقدم کمک به مردم حضور داشت و این حرکتی که امروز بسیجیان ما آغاز کرده اند معنادار است و نشان می‌دهد که جنس این حرکت از جنس مکتب سلیمانی است.

فرمانده سپاه بهشهر در پایان ضمن تشکر از زحمات مسؤولین و خیرین شهرستان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، بیان کرد: به منظور حمایت حداکثری از محرومان و مستمندان به همه افراد توانمند از نظر مالی توصیه می‌شود تا با اتحاد و همدلی یاری‌رسان در این امر خدا پسندانه باشند تا بتوان در این ماه مبارک، خانواده‌های بیشتری را حمایت کرد.
 

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان بهشهر فرمانده سپاه رزمایش قاسم سلیمانی شهرستان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار