Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از هنرمندان بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان و رئیس سازمان بسیج رسانه از کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) به دلیل خدمات ارزنده در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان ، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، صمدی نیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، همراه با تیم فوتبال هنرمندان،  آقایان حسین یاریار ، یوسف سیدی، سعید عسگری و جمعی از هنرمندان مطرح سینما و تئاتر کشور از جمله علی سلیمانی، سیدعلی صالحی، هدایت هاشمی، حسین پرستار، محمدتقی فهیم، داود نیکنام، میلاد جباری مولانا، علی کاظمی، فرشید فهیم، سیدزاده، سیروس همتی، میرزایی با عنوان #هنرمندان _حامی _سلامت امروز (پنج‌شنبه ۴اردیبهشت ماه) با حضور در بخش های بیمارستان و از کادر پرستاری بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، این هنرمندان از کادر درمان با اهدای بسته فرهنگی و بهداشتی و لوح یادبود این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، قدردانی کردند.

 

همچنین دکتر حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) در حاشیه این مراسم، توضیحاتی در خصوص فرایندهای درمانی بیماران مبتلا به کرونا ارائه و به گوشه ای از عملکرد بیمارستان بقیه الله(عج) در مواجهه با شرایط بحرانی کرونا اشاره کرد.

 

در پایان لوح یادبودی مزین به نام هنرمندان برای قدردانی به امضاء هنرمندان حاضر رسید و به دفتر ریاست تقدیم شد.در ضمن خط نوشته ای به قلم استاد نیک نام تقدیم کادر درمان و ریاست بیمارستان شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان بقیه الله الاعظم رئیس سازمان بسیج کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان